דרמה בעיר אלעד: יהודה בוטבול, מועמד מפלגת ש"ס לראשות העיר אלעד, ניצח את ראש העיר המכהן מזה עשור, ישראל פרוש, בתום מערכת בחירות סוערת ויצרית במיוחד.
אחרי הכישלונות הקודמים, הפעם הצליח דרעי לפצל את הקול החסידי בעיר אלעד, והאדמו"ר מויז'ניץ תמך בבוטבול לראשות העיר, ולא במועמד יהדות התורה – מה שככל הנראה, על בסיס מספר הקולות בהם ניצח בוטבול, הביא את הניצחון לש"ס.
מדובר בניצחון משמעותי עבור יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, שהשקיע את מירב המאמצים בעיר אלעד, כאשר הטענות שלו נגד דגל התורה שלא תמכה במועמדותו של בוטבול, אף הביאה אותו להריץ מועמדים בשורה של ערים אחרות, למרות שלא היה לו סיכוי לנצח בהם.
כעת, בזכות הפיצול בקולותיהם של מצביעי אגודת ישראל, הצליח סוף סוף דרעי להחזיר את העיר אלעד לשליטת ש"ס, אחרי עשור של כהונת ישראל פרוש בראשות העיר אלעד.





















ואתם ג’יי די אן – נתתם גט כריתות לציבור הספרדי.
לגמרי. הסיקור המוטה לאורך כל הדרך. התמיכה הרבנית שאולי היתה נכונה אבל עם פרשנות וכותרת מטעים.
ואגב זה לא שדרעי ניצח את המרוץ בעיר. יש כאן אמירה ארצית שהציבור הספרדי הוא ציבור משמעותי שאי אפשר להתעלם ממנו.
1…2…3…תודה רבה השם.
שכחת מה קרה בגבעת זאב ביתר טבריה וכו
גבעת זאב. ביתר. טבריה. בית שמש. בני ברק. רכסים. טלזסטון. מודיעין עילית [15/2] ועוד ועוד ועוד.
תודה לך ה'
תודה לך ר' דוב לנדו
תודה לך ר משה גפני
ואריה דרעי כדאי לך לדאוג מהקפידה של גאון ישראל
למה אתה אומר אריה דרעי, תפער פיך ישירות נגד מרן הגאון רבי משה מאיה!
שבירך את הרב יהודה בוטבול ’מזל טוב’ על הזכייה העתידית – כבר ביום חמישי!
אתה מכיר עוד גדול כזה!??
אגב אני רואה שהסיסמא של ישראל פרוש שהצליח להטביע בכל ילדי אלעד- נהיית גם מושרשת אצלך- בלי ששמת לב אפילו…
1…2…3 תודה רבה השם!
תחכו לשפן של פרוש
שימו לב לאחוזים. 56 מול 44. מזכיר לכם משהו? נכון! בדיוק היחס שבין פרוש למועמד מדף אחרי פסילת פינדרוס.
יש א-לקים שופטים בארץ.
צריכים לציין שבלי התמיכה של ויז'ניץ בוטבול לא היה מקבל את זה
אל תשכח שאדון שרוליק פרוש ניצח את הרב ברק צברי רק ב43 קולות
נכון
לא הייתי חותם על זה. כולם מעריכים את ויז'ניץ ב-1500. והפער הוא 1800 ואני יודע מקרוב שהרבה מויז'ניץ לא תמכו בו משיקולים שונים.
שקר וכזב אתה לא יודע אל מה אתה מדבר
שטויות במיץ.
תלמד חשבון ותדע שאם הפער הוא 1800 מספיקים 901 קולות כדי להעביר את היתרון לצד השני
וכאן המקום לומר שגידיאן היו מוטים רק לצד אחד, וזה לא היה לש"ס. וחבל מאוד שכך, זה מגעיל! אני אישית בגלל זה פחות רואה גידיאן! הם מוטים לצד אחד. וחבל. והציבור לא טיפש.
איך זעק הביע מרן הרב דוד יוסף את זעקת מרן זיע’’א בסרטון שלא הובא כאן???
’’שלא יתמודד אף אחד באלעד מולנו,
אלעד
היא
ש ל נ ו ! ! !
זו עיר שאנחנו בנינו אותה!!!!’’
ברוך המציל עשוק מיד עשקו!!!!!!!!!!
רק לי מזכיר את טענת השמאלנים שאנחנו גונבים להם את המדינה…
עצוב, כבוד הגאון הרב אריה דרעי השפיע על תושבי אלעד יותר מכבוד התורה, לא פלא שמרן שר התורה לא הסכים להיכנס לעיר מזעזעת זו.
ש"ס לא כפופה להוראותיו של הרה"ג לנדאו שליט"א ,
יש להם גדולי תורה משלהם ב"ה.
וב"ה הציבור הספרדי הוכיח שוב , שהוא הולך עצמאי ומנצח ,
והכל בזכות התורה, והיושר , והתמימות.
לא פלא (ועצוב שכך … )שיותר קל לכל החוגים והמגזרים להסדתר יותר עם מועמד ספרדי….
מעניין שכבוד התורה זה רק מהצד
של האשכנזים מתי תבינו שאנחנו
לא צריכים את החותמת שלכם
להיות יהודים בני תורה תסתכל
פנימה אצלכם כמה פוליטיקה
מגעילה אתם עושים בשם התורה
אך כמה כואב לכם נו נו שוין רפואה שלמה
'כבוד התורה' זה לכבד הסכמים.
מציע לך לקרוא בעיון את דברי הגרמ"צ ברגמן, ואת הדברים הברורים שאמר הרב ביר.
אני חושב שזכותו של רבי חיים קנייבסקי ומרן רבנו עובדיה יוסףעמדה לו לנצח
אם אגודת ישראל תתפרק זה יהיה חתום אך ורק על ויזניץ,
מן הראוי שנציג ויזניץ יהיה במקום השמיני ברשימה לכנסת
מה הקשר על מה אתה מדבר? הפסדת. באלד אז אתה מתחיל לקלל חחחחחה
תפסידו בכבוד מגיע לכם על כל רעל שהוציאו על יהודה בוטבול עכשיו תוכלו אותה
קריאה לישיבות אשכנזיות – לא לקבל תלמידים מאלעד שאינם כפופים לדעת תורה
מה שלא נעים לכם לשמוע אתם לא
מפרסמים חבל שזאת השיטה שלכם
להמשיך ולהשתיק אותנו זה לא
יעזור לכם אנחנו פה ונשאר פה
גם אם זה לא מוצא חן בעיניכם
יידיש קייט עלק גזענות לשמה
רק האשכנזים יודעים מה זה יהדות
חובת ההוכחה עליך הרב יהודה
בוטבול שאנחנו מסתדרים לבד
בלי גיבנת ופטיש על הראש בהצלחה
חייבת לומר ששס התנהגו כמו ברברים
קרעו את כ-ל שלטי חוצות של פורוש
בחיים שלי לא ראיתי גועל נפש כזה
גם חילול ה', גזל ממון ועוד חטאים רבים
גועל
פשוט גועל
ואני בכלל לא תושבת העיר
אלא ילדיי לומדים שם.
כנראה היית צריכה לבוא לירושלים לראות איך דגל התורה קרעו את תמונת הרב עובדיה מהפליירים של ש"ס.
זה לא גועל ולא ברבריות הא?
הדדי לשני הצדדים עם יתרון לאנשי פרוש. את מוזמנת להוציא את הילדים מהמוסדות בעיר שתחת בוטבול הופכת להיות חילונית (לשיטתך)
שקר
זו היתה ההתנהגות בדיוק רק מהצד השני
עצוב…
וואו… איזה כיף לקרוא את זה.
אחרי שבלבלתם לנו את המח כל יום על 'דרמה' חדשה ועל 'הבחירות שהוכרעו'.
מהתמיכה של ברק צברי ואבי דיין – שברוך ה' התברר היום שהם לא שווים כלום,
ועד התמיכה של בן גביר – שהתברר היום שהוא לא אדמו"ר…
חבל שג’יי די אן מפצל את הציבור החסידי במקום לאחד את הציבור הספרדי.
וזה מה שעשה רבי אריה בהנהגת מרן הגר’’מ מאיה!!
העיקר יהודי מה זה משנה ספרדי או אשכנזי