צילום: דובר צה"ל
דובר צה"ל מודיע הבוקר (שלישי) כי מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מספר תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון.
בנוסף, במהלך הלילה זוהו שני שיגורי נ"ט לעבר מרחב דובב שפגעו בשטחים פתוחים, אין נפגעים ולא נגרם נזק. צה"ל תקף את מקורות הירי.
העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה, פרסם נתונים על הפגיעות בלבנון מפרוץ המלחמה, מהם עולה כי מספר ההרוגים של חיזבאללה הגיע ל-337, ונהרגו 100 אזרחים וחייל לבנוני אחד.
כמו כן, פורסמה רשימת שמות של הכפרים שהותקפו יותר מ-100 פעמים. עוד נמסר כי בוצעו 4,010 תקיפות ישראליות, ושמחוז א-נבטיה ספג את כמות התקיפות הגדולה ביותר.





















איך 4000 תקיפות ואין אפילו 400 הרוגים או פצועים
האם ממשיכיםמבנוהל הקש בדלת וגג לילד המפגר??