דובר צה"ל אישר כי "לוחמי ולוחמות גדוד לביאי הבקעה (47) ירו מוקדם יותר היום לעבר שני חשודים שהשליכו בקבוקי תבערה במרחב ורד ירחו בחטיבת הבקעה והעמקים. זוהו פגיעות".
דיווח באיראן: ואג'י-אללה מוראדי, בכיר בכוח קודס של משמרות המהפכה, מת כתוצאה ממחלה לא ברורה בבית חולים בצפון איראן.
הוא נחשב כאחד הקצינים האיראניים הבכירים ב"ציר ההתנגדות" בסוריה, והיה נחשב ליועצו של קאסם סולימאני. בעבר שימש כסגן יחידת הכוחות המיוחדים של האימאם עלי.
עכשיו זה רשמי: ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא בקרוב לנאום בקונגרס האמריקני. לאחר גל השמועות בדבר היוזמה להזמין את נתניהו לנאום בפני שני בתי הקונגרס בארה"ב מאשרת לשכת נתניהו עם צאת השבת כי רה"מ קיבל הזמנה לנאום בפני שני בתי הקונגרס.
דובר צה"ל מעדכן "בהמשך להתרעה שהופעלה לפני זמן קצר במרחב עכו, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה על ידי מערכת 'כיפת ברזל'. אין נזק ואין נפגעים. התרעה על ירי טילים ורקטות הופעלה במרחב עכו מחשש לנפילת שברי יירוט".
ממממ…… מחלה לא ברורה……
מענין ומחשיד
מוח של גרב לא הבנתי להם אין מחלות הם לא בני אדם.
תפסיקו לחיות בבועה שכל פרסי שמת (עיין ערך ראיסי) אומרים שיד ישראל קשורה למותו
אין אין טיפשים כמו מגיבי האתר הזה כל אחד אומר את דעתו המוזרה והסתומה חלאס…..
קודם כול חשוב מאוד לנשום עמוק כמה פעמים עד שאתה מרגיש שאתה רגוע ואז כוס מים קרים , ואם זה לא עוזר תנסה לשמוע מוזיקה מרגיעה……
מה שניהיה מהתגובות באתר הזה זה לא ייאמן אפשר לחשוב מה הוא כתב
סך הכל אמר את דעתו
אף אחד לא אמר לך לאהוב אבל בחרת לשנוא
עד איפה התדרדרות של עם ישראל?!
ועוד איזה מילים יפות
גם אם אבא שלך היה אומר כזאת פרשנות היתה אומר את זה גם
בושה בושה
חושב שהוא מחנך את העולם
מה הוא חושב לעצמו
נהייתם תעמולה של השמאל החולני? מעניין את סבתינו מה אומרים הערבי והצרפתי. תביאו מה אומרים יהודים בני עמינו