צילום: שימוש לפי סעיף 27 א
אחרי התיעוד שפורסם הבוקר שבו נראים חיילים יורים באמצעות "בליסטרה"- כלי נשק קדום שהומצא לפני הספירה, הצהריים נחשף תיעוד חדש, מפתיע לא פחות. בתיעוד נראים חיילים בגבול הצפון יורים באמצעות חץ וקשת. החיילים מנסים בכך לשרוף את היערות בגבול במטרה לחשוף אותם.
מצה"ל נמסר הבוקר כי מדובר ביוזמה מקומית ולא בכלי שנכנס לשימוש נרחב. השטח בגבול לבנון מאופיין בבולדרים, סבך וצמחיית קוצים צפופה, שמהווה אתגר לכוחות צה"ל שפרוסים בהגנה.
בצה"ל לא הודו באופן רשמי, אולם ניתן להעריך ששריפת הקוצים והצמחייה מעבר לגבול, נועדה לחשוף את השטח כדי להקל על זיהוי מחבלים שינסו להגיע לגבול, ואף להכין את השטח לקראת תמרון קרקעי בלבנון – ולתוך חשיפת מטענים ועמדות של חיזבאללה.





















חזקק שימשיכו ככה
עם ישראל חי
חה חה חה….
למה שוב לסכן את הילדים שלנו לתמרון קרקעי? רק זה לא חסר… מה הבעיה בשניה לשטח את כל לבנון?
פעם הבאה תחשוב ואז תכתוב………………..
היום נתקיף את חיזבאללה עם אטום, מחר ביידן הסנילי ישכח מהכול…
זול עושה את העבודה צריך לייצר גם פצמרים ולשגר לכיף
כך ננצח כמו פעם
עם ישראל חי….
טוב!!!
אבל זה לא רשמי מטעם צה"ל החיילים קיבלו על זה נזיפה
זה חזק ביותר. החיילים עשו את זה כדי להצית ללבנונים את השדות שבהם הסתתרו מחבלי חיזבאללה