צילום: דוברות המשטרה
שוטרי תחנת חיפה פתחו בחקירה בסוף השבוע לאחר קבלת דיווח אודות פריצה לבית כנסת של קהילת "צאנז" בחיפה, במהלכה נגנבו מארונות בית הכנסת במהלך הלילה מספר תיקים ובהם תפילין ודברי קדושה בשווי עשרות אלפי שקלים.
שוטרי התחנה החלו בפעולות חקירה מהירות לרבות תחקור מצלמות האבטחה ותוך זמן קצר הצליחו להתחקות אחר החשוד בביצוע המעשים, תושב חיפה בן 37 הגיעו אליו ועצרו אותו לחקירה בסיומה נכלא.
מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ועם סיום החקירה הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד החשוד בביצוע המעשים והגישה נגדו באמצעות יחידת התביעות כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.





















תחליפו את התמונה, זה נותן תחושה שהוא הגנב
בדיוק באתי לכתוב ג"כ כנ"ל
נראה לי לפי ניסוח הכותרת, מאד מתבקש לחשוב שהוא הגנב
דוקא בגלל שנראה שזה הגנב, זה מסקרן להכנס לכתבה
נכון גם אני הייתי בהלם תמיד מחברים בין התמונה לכותרת
ולכן המסקנה היא אל תצטלם ליד כל אחד שמוציא אייפון לא להתבייש לסרב,
האברך ת"ח ותמים שפשוט משום מצות הכרת הטוב הסכים להצטלם, אנא החליפו את התמונה בכותרת או תחליפו את הכותרת.
תתבע אותם שמו אותך בכותרת של גנב .
גם החילול ה עצום הרבה אנשים רואים כותרת ולא נכנסים לפרטים
נכון מאוד,
אני חששתי להכנס לכתבה שמא אתוודא שהוא אכן הגנב
זה ניראה ככה
איזה תמונה יפה של השפע חיים והרבי שליט"א יש לו ברקע. איפה משיגים כזו תמונה??
אפשר להשיג את התמונה במוסדות צאנז בחיפה
במוסדות צאנז חיפה
אפשר להשיג את התמונה מאחורי המצולם, במוסדות צאנז בחיפה