שריפה גדולה פרצה הבוקר (שישי) סמוך לשעה 10:40 בתלמוד תורה "מעוז התורה", ברחוב הרב מימון בבני ברק.
ארבעה צוותי כיבוי של כבאות והצלה בפיקוד רב רשף אבו ראקון, הגיעו למקום. הכבאים זיהו שהשריפה פרצה בקומה השלישית של בנין.
בשל העשן הרב שהתפשט במבנה הם פינו את 300 התלמידים. בחסדי שמיים לא היו נפגעים באירוע אך נזק נגרם למקום.





















בטח אחד הילדים הדליק שם זאת