התפוצצות הביפרים של מחבלי חיזבאללה: המסר האדיר של המרצה • צפו
המסר של המרצה הנודע הרב שניאור אשכנזי מאירועי השנה החולפת, הכישלונות מול ההצלחות הגדולות, בקנה מידה היסטורי: "כשאתה תוקף - יש סיעתא דשמיא עד אינסוף. אבל כשאתה נופל ומתפשר ומוותר חס ושלום, מאבדים הכל"
"מרצה" בדיחה! איזה מסר "יהודי" נלמד מפרשת "כי תצא" או פרשת "כי תבוא" חוץ מצעצוע של מילים? בגמ' בסהדרין טז. "כאשר אמר להם לכו פשטו ידיכם בגדוד מיד יועצין באחיתופל ונמלכין בסנהדרין ושואלין באורים ותומים"
כאשר עם ישראל היה יוצא למלחמה היו נמלכים בסנהדרין!!!!!!! ולא אמרו כתוב בתורה "כי תצא" "כי תבוא"….
ואם הכוונה "מרצה באוניברסיטה" "ימני לאומני" או במילים פשוטות יותר "חבדניק" אתם צודקים! אבל מכאן ועד "מסר אדיר" הגזמתם…
דני מילים כדורבנות שפו . אבל באמת תמוה מה ליטאי מחפש באתרים …..
"נתי"
ספטמבר 18, 2024 3:09 pm
ממש כפירה
"תגובה לפצצה"
ספטמבר 19, 2024 12:38 am
לא הבנתי את המסר. המסר הכי מבטיח ומרגיע זה "השם ילחם לכם ואתם תחרישון" רק להשליך על השם . *לא כוחי ועוצם ידי .!
יהודי אמיתי
ספטמבר 19, 2024 12:39 am
יהודים יקרים השארו באמונתכם החזקה ואל תפלו לקונספירציות למניהם.
"בוקר טוב ישראל"
ספטמבר 19, 2024 12:42 pm
ילדים.
מבלי להשתייך לשום צד,
זה נכון על כל דבר, הפאסיבי והוותרן [מול אוייבים כמובן] לעולם יפסיד.
ואם אפשר להתחזק … למה לא?
לא צריך להתנגח בכל דבר שאיננו אני.
ודוק
"מרצה" בדיחה! איזה מסר "יהודי" נלמד מפרשת "כי תצא" או פרשת "כי תבוא" חוץ מצעצוע של מילים?
בגמ' בסהדרין טז. "כאשר אמר להם לכו פשטו ידיכם בגדוד מיד יועצין באחיתופל ונמלכין בסנהדרין ושואלין באורים ותומים"
כאשר עם ישראל היה יוצא למלחמה היו נמלכים בסנהדרין!!!!!!! ולא אמרו כתוב בתורה "כי תצא" "כי תבוא"….
ואם הכוונה "מרצה באוניברסיטה" "ימני לאומני" או במילים פשוטות יותר "חבדניק" אתם צודקים! אבל מכאן ועד "מסר אדיר" הגזמתם…
ליטאי …
באמת לך אני ממליץ לפני שאתה יורה במחבל שבא להרוג אותך תעיין חזק חזק כמה שיותר זמן
דני מילים כדורבנות שפו . אבל באמת תמוה מה ליטאי מחפש באתרים …..
ממש כפירה
לא הבנתי את המסר. המסר הכי מבטיח ומרגיע זה "השם ילחם לכם ואתם תחרישון" רק להשליך על השם . *לא כוחי ועוצם ידי .!
יהודים יקרים השארו באמונתכם החזקה ואל תפלו לקונספירציות למניהם.
ילדים.
מבלי להשתייך לשום צד,
זה נכון על כל דבר, הפאסיבי והוותרן [מול אוייבים כמובן] לעולם יפסיד.
ואם אפשר להתחזק … למה לא?
לא צריך להתנגח בכל דבר שאיננו אני.
ודוק