צילום: דוברות המשטרה
במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת ונחושה של שוטרי משטרת התנועה הארצית (ימת"א מנשה) בכביש 65 נגד עבירות מסכנות חיים, השוטרים עיכבו נהג רכב שנתפס בממל"ז במהירות של 196 קמ"ש במקום 90 קמ"ש.
עם עצירת הרכב עלה חשד לנהיגה בשכרות בעקבות ריח חזק של אלכוהול הנידף מהרכב. השוטרים ביצעו לנהג בדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף שתוצאותיה הצביעו על כמות של 478 מ"ג אלכוהול מעל הרף המותר בחוק.
נהג הרכב, בן 22 מאום אל פחם, הועבר לחקירה בפני בוחני התנועה בחדרה, בסיומה רישיונו נפסל ל30, רכבו הושבת לתקופה דומה והנהג שוחרר בתנאים מגבילים.





















מא ומתומתם
עאלק לא שותים אלכוהול חזירים נוכלים !
נשמע שזה בן דוד, האם מותר להם בכלל לשתות אפילו קצת?