מי אתם שתעבירו ביקורת? מוסר השכל מזעזע מהתאונה המחרידה
רבים העבירו ביקורת קשה על האבא, אחרי שראו את תיעוד התאונה המזעזעת שהובילה למותו של ילד בן 3 • הרב שמשון פוקס, התייחס בערוץ 2000 לנסיבות האמיתיות, וקרא למוסר השכל לכולנו: לדון תמיד לכף זכות ולא להעביר ביקורת
עדיין יש ביקורת קשה. במקרה כזה צריך לפנות עם אמבולנס ולא במכונית פרטית.
לאמבולנס יש אפשרויות שאין למכונית פרטית.
וסוף הסיפור הוכיח .
אין ספק שבאמבולנס היה מגיע לבית חולים מהר ובלי סכנה.
גם אם אתה צודק אין זה הזמן…
קל וחומר בן בנו של של קל וחומר שאינך צודק..
עברני מקלדת זה לא אנשים עם מסכות שחורות וקרניים… זה אנשים שמתכסים במסכה של ישרות לבב… ודו"ק.
לכל המגיבים כואב הלב על האובדן, מחפשים את הדרך איך היה אפשר למנוע, יש לכם לב טוב! עם ישראל אשריכם!
לנו נותר ללמוד ממקרה זה ולהבא, העבר לא ניתן לשינוי!
ת.נ.צ.ב.ה
אופפ מה התגובה הזאת מאחל לך שלא תגיע למצב כזה או דומה שישפטו אותך,אגב אני חיכיתי פעם לאמבולנס 40 דקות ללידה שהודענו שזה דחוף והלידה היתה באמבולנס והיה סכנת חיים וגם טראומה לכל החיים…
מ.ש
אוקטובר 29, 2024 10:55 am
עדיין יש ביקורת קשה. במקרה כזה צריך לפנות עם אמבולנס ולא במכונית פרטית.
לאמבולנס יש אפשרויות שאין למכונית פרטית.
וסוף הסיפור הוכיח .
אין ספק שבאמבולנס היה מגיע לבית חולים מהר ובלי סכנה.
מרן המשגיח
אוקטובר 29, 2024 11:00 am
קודם המצאה יפה של סיפור ללמד לעם כף זכות !!אבל בוא גם מי שממהר לא נוסע כמו ערבי מוואדי ערה ובטח שלא בשוליים גם אני מהירתי לבית חולים וטסתי בכביש אבל יש גבול לכל טיסה
היה לך פיקוח נפש??? ועוד של בן יחיד??? אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. ודרשו חזל: פןןןןן תגיע למקומו!!!!!!!!!!!!!!!!! ח"ו. וגם אם היית במצב בדיוק כמו שלו ולא איבדת עשתונות – זה לא אומר שכולם נבראו כמוך!!!. אני מגיב ל מ.ש.
אם התקפת האלרגיה קרתה באמצע הדרך לכוון ירושלים הוא היה בלחץ להסתובב לכוון המרכז בפניה הראשונה שמתאפשר כדי להגיע לבי"ח במרכז. והמשאית שחנתה בשוליים לא היה צפוי. צריך לדון לכף זכות.
נכון
אני דיברתי עם הילד שניה לפני
היה לו בדיוק התקף פסיכוטי והאבא נדבק מיזה
יש . ג
אוקטובר 29, 2024 1:43 pm
איך מעיזים לכתוב דברים כאילו?
מספיק יש לאבא ייסורי מצפון.
מתנדב זקא שהיה בזירה
אוקטובר 29, 2024 1:55 pm
אסור לשפוט בשום אופן
סתם
אוקטובר 29, 2024 7:27 pm
כל מי שאומר שזה רשלנות האבא הוא כופר אולי תאמרו שהפיגוע דריסה ברמות זה שנרצחו שתי ילדי משפחת פאלי זה באשמת האבא שעמד קרוב לכביש!! תתביישו לכם!!!!!!! הכל מגיע מלמעלה!! ואם הקב"ה החליט כך גם אם היה נוסע לאט זה היה קורה
אולי הרופא לא הזמין לו נט"ן כדי שהממונים עליו בקופ"ח לא יאשימו אותו בבזבוז כספי הקופה?
איתמר
אוקטובר 29, 2024 10:57 pm
נכון מאוד. לשפוט את האבא לא שייך. א- זה לזרות מלח על פצעים שלעולם לא יגלידו. ב-אם אכן אומת העניין כדבריו שהיה שם התקף מסכן חיים הבן-אדם הופך לזמן מסויים ללא שפוי ולא ניתן לשפוט.
אבל!!! יש מכאן קריאה לאנשים לעבודה עצמית להסיק את המסקנות המתבקשות. יותר אנשים מתים בתאונות מאשר מאלרגיה. וכשהוא נוסע בצורה כזו הוא לא מסכן רק את עצמו אלא את כלל משתמשי הדרך, ואת זה מי התיר? האם לצורך הצלת אדם מותר לסכן חיים של אחרים? אין בעיה לעבור על חוקי תנועה כמו לנסוע בנת"צ וכדו' אבל לא על חשבון אחרים.
רציתי רק להוסיף על דבריך הנבונים איתמר
גם 'פיקוח נפש' איננו מתיר לפגוע בחפים מפשע ואפילו בעצמו כי מול זה עומד הציווי 'ונשמרתם לנפשכם מאד'. ולכן חובה לקרוא לציבור הנהגים בשם הצווי הזה מעל כל במה את המסקנות והוראות הפעולה שיש לנקוט ע'מ למנוע טרגדיות שכאלו.
וה' הטוב ישמור עלינו
מיכאל
אוקטובר 30, 2024 9:42 am
אתם מדברים כאילו שאדם שבנו היחיד מפרפר בין חיים למוות יש לו בחירה, ואפשרות לחשוב, ולשקול בדיוק מה לעשות ומה לא לעשות. אנשים מוזרים אתם. פשוט ילדים קטנים
אתה צודק מיכאל!!
הזוי לקרוא תגובות שליליות, זה רק אנשים שלא חושבים. מוזרים.
מסתכלים מלמעלה בשטחיות ושופטים.
איך אפשר לשפוט אבא שהבן שלו בסכנת חיים והוא רוצה להציל אותו?????????????????????
רחמי על האבא הזה שהלב שלו היה על אלף כשניסה להביא את הבן שלו לחוף מבטחים,
ואז ראה אותו שרוע על הכביש ללא רוח חיים!!! כמה אשמה !!! הלב מתפלץ !!!
מישהו בעולם יכול להכיל את הכאב המטורף שלו????????????????????
תתפללו עליו ועל בריאות נפשו במקום לברבר באכזריות !!!
עדיין יש ביקורת קשה. במקרה כזה צריך לפנות עם אמבולנס ולא במכונית פרטית.
לאמבולנס יש אפשרויות שאין למכונית פרטית.
וסוף הסיפור הוכיח .
אין ספק שבאמבולנס היה מגיע לבית חולים מהר ובלי סכנה.
גם אם אתה צודק אין זה הזמן…
קל וחומר בן בנו של של קל וחומר שאינך צודק..
עברני מקלדת זה לא אנשים עם מסכות שחורות וקרניים… זה אנשים שמתכסים במסכה של ישרות לבב… ודו"ק.
זה לא רשלנות של האבא אלא של הרופא
עדיין מי שקיבל רישיון נהיגה הוא האבא
ואם מישהו יגיד לך לדרוס מישהו תגיד זה רשלנות של ההוא שאמר
אל תדון את האדם עד שתגיע למקומו! חצוף!
אתה יודע למה המלאך המוות הסכים להרוג אנשים ולהיות האיש הרע כי הבטיח לו ה' שאף פעם לא יאשימו אותו אלא האבא וכד'ו
לאמבולנס לוקח זמן! בפרט זמן יקר באלרגיה שהענין זה דקות לפעמים, אל תדון עד שתגיע למקומו, ולעולם שלא נגיע לשם
לכל המגיבים כואב הלב על האובדן, מחפשים את הדרך איך היה אפשר למנוע, יש לכם לב טוב! עם ישראל אשריכם!
לנו נותר ללמוד ממקרה זה ולהבא, העבר לא ניתן לשינוי!
ת.נ.צ.ב.ה
תגובה יפה אחי
אופפ מה התגובה הזאת מאחל לך שלא תגיע למצב כזה או דומה שישפטו אותך,אגב אני חיכיתי פעם לאמבולנס 40 דקות ללידה שהודענו שזה דחוף והלידה היתה באמבולנס והיה סכנת חיים וגם טראומה לכל החיים…
עדיין יש ביקורת קשה. במקרה כזה צריך לפנות עם אמבולנס ולא במכונית פרטית.
לאמבולנס יש אפשרויות שאין למכונית פרטית.
וסוף הסיפור הוכיח .
אין ספק שבאמבולנס היה מגיע לבית חולים מהר ובלי סכנה.
קודם המצאה יפה של סיפור ללמד לעם כף זכות !!אבל בוא גם מי שממהר לא נוסע כמו ערבי מוואדי ערה ובטח שלא בשוליים גם אני מהירתי לבית חולים וטסתי בכביש אבל יש גבול לכל טיסה
היה לך פיקוח נפש??? ועוד של בן יחיד??? אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. ודרשו חזל: פןןןןן תגיע למקומו!!!!!!!!!!!!!!!!! ח"ו. וגם אם היית במצב בדיוק כמו שלו ולא איבדת עשתונות – זה לא אומר שכולם נבראו כמוך!!!. אני מגיב ל מ.ש.
ירבו כמותך בישראל…
ושה' יברכך בזש"ק באושר ונחת.
אמן
אם התקפת האלרגיה קרתה באמצע הדרך לכוון ירושלים הוא היה בלחץ להסתובב לכוון המרכז בפניה הראשונה שמתאפשר כדי להגיע לבי"ח במרכז. והמשאית שחנתה בשוליים לא היה צפוי. צריך לדון לכף זכות.
שטויות. עברין
פשוט צודק היחיד שאפשר להאשים זה אדון העולם
מי מאשים את ה' זה כפירה
אני מבקש להסיר את כל ההודעות שנכתבו כאן ודי למבין לא א' כן וא לא. גועל נפש מסריחים חדשות של עבריינים.
שטויות לילד לא היה שום התקף אלרגיה
נכון
אני דיברתי עם הילד שניה לפני
היה לו בדיוק התקף פסיכוטי והאבא נדבק מיזה
איך מעיזים לכתוב דברים כאילו?
מספיק יש לאבא ייסורי מצפון.
אסור לשפוט בשום אופן
כל מי שאומר שזה רשלנות האבא הוא כופר אולי תאמרו שהפיגוע דריסה ברמות זה שנרצחו שתי ילדי משפחת פאלי זה באשמת האבא שעמד קרוב לכביש!! תתביישו לכם!!!!!!! הכל מגיע מלמעלה!! ואם הקב"ה החליט כך גם אם היה נוסע לאט זה היה קורה
ירבו כמותך!
אולי הרופא לא הזמין לו נט"ן כדי שהממונים עליו בקופ"ח לא יאשימו אותו בבזבוז כספי הקופה?
נכון מאוד. לשפוט את האבא לא שייך. א- זה לזרות מלח על פצעים שלעולם לא יגלידו. ב-אם אכן אומת העניין כדבריו שהיה שם התקף מסכן חיים הבן-אדם הופך לזמן מסויים ללא שפוי ולא ניתן לשפוט.
אבל!!! יש מכאן קריאה לאנשים לעבודה עצמית להסיק את המסקנות המתבקשות. יותר אנשים מתים בתאונות מאשר מאלרגיה. וכשהוא נוסע בצורה כזו הוא לא מסכן רק את עצמו אלא את כלל משתמשי הדרך, ואת זה מי התיר? האם לצורך הצלת אדם מותר לסכן חיים של אחרים? אין בעיה לעבור על חוקי תנועה כמו לנסוע בנת"צ וכדו' אבל לא על חשבון אחרים.
רציתי רק להוסיף על דבריך הנבונים איתמר
גם 'פיקוח נפש' איננו מתיר לפגוע בחפים מפשע ואפילו בעצמו כי מול זה עומד הציווי 'ונשמרתם לנפשכם מאד'. ולכן חובה לקרוא לציבור הנהגים בשם הצווי הזה מעל כל במה את המסקנות והוראות הפעולה שיש לנקוט ע'מ למנוע טרגדיות שכאלו.
וה' הטוב ישמור עלינו
אתם מדברים כאילו שאדם שבנו היחיד מפרפר בין חיים למוות יש לו בחירה, ואפשרות לחשוב, ולשקול בדיוק מה לעשות ומה לא לעשות. אנשים מוזרים אתם. פשוט ילדים קטנים
אתה צודק מיכאל!!
הזוי לקרוא תגובות שליליות, זה רק אנשים שלא חושבים. מוזרים.
מסתכלים מלמעלה בשטחיות ושופטים.
איך אפשר לשפוט אבא שהבן שלו בסכנת חיים והוא רוצה להציל אותו?????????????????????
רחמי על האבא הזה שהלב שלו היה על אלף כשניסה להביא את הבן שלו לחוף מבטחים,
ואז ראה אותו שרוע על הכביש ללא רוח חיים!!! כמה אשמה !!! הלב מתפלץ !!!
מישהו בעולם יכול להכיל את הכאב המטורף שלו????????????????????
תתפללו עליו ועל בריאות נפשו במקום לברבר באכזריות !!!