ארגון הטרור חחיזבאללה פרסם הערב (ראשון) סרטון המתעד מתקן תת קרקעי של הארגון הנקרא "עימאד 5". בסרטון ניתן לראות טילים המאוחסנים במתקן ומשגרים אשר הארגון מבצע את הירי באמצעותם.
בחודש אוגוסט חיזבאללה פרסם תיעוד של מתקן תת קרקעי נוסף של הארגון המכונה "עימאד 4". בסרטון הפעם ישנה כרזה המעידה שהוא צולם אחרי חיסול מזכ"ל ארגון הטרור חסן נסראללה.





















זה הדבר היחיד שנשאר להם לאיים בו – ובעז"ה גם זה כבר לא יהיה בקרוב…
תכף צה"ל יגיע גם לשם ויקח להם גם את זה רק מה שלא הבנתי זה שאם אתה מפעיל את קנה השיגור אתה חונק את כל המנהרה והמחבלים שבתוכה ועוד מה עניין לשים תמונה של נסראללה שנרקב ועוד לא קברו אותו זה בושה לארגון
אחלה הפקה , יש להם במאי טוב
ד' ימחק אותם בקרוב