שני אחים תושבי שועפט, בני 21 ו-23, נעצרו אמש על ידי בלשי משטרת תחנת דן בחשד לניסיון הצתת מוסך בתל אביב. המעצר התבצע בעקבות דיווח על תנועה חשודה באזור המוסכים בעיר.
הבלשים, שהיו בפעילות מבצעית באזור, הגיעו במהירות למקום ועצרו את החשודים בזמן ביצוע המעשה. על פי החשד הראשוני, הרקע למקרה הוא סכסוך משפחתי בין האחים לאביהם.
החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה, ובהמשך הובאו בפני בית המשפט להארכת מעצרם. השופט האריך את מעצרם עד ה-28 בינואר 2025.





















תמיד עוצרים את הסירטונים במתח
ולתפארת מדינת ישראל "סכסוך בין שני אחים לאבא שלהם" העולם השתגע
קראת טוב?! שני אחים תושבי שועפט….
ערבים…
ערבים