צעיר בן 23 מירושלים נעצר אחרי מרדף משטרתי מסוכן בעיר. הנהג התעלם מהוראות השוטרים לעצור בסמוך לגשר המיתרים ונמלט תוך נהיגה פרועה שכללה נסיעה ברמזור אדום, נסיעה בניגוד לכיוון התנועה וסיכון נהגים אחרים.
המרדף הסתיים במחלף דב יוסף כשהרכב נחסם. בבדיקת נשיפון נמצאה בגופו של הנהג רמת אלכוהול של 1,050 מיקרוגרם בליטר אוויר – פי כמה מהמותר בחוק. בנוסף, השוטרים מצאו ברכב בקבוק אלכוהול, אגרופן ואלה.
הנהג נעצר והועבר לחקירה ביחידת התנועה המרכזית, שם סירב לבצע בדיקת "ינשוף". הוא צפוי להיות מובא להארכת מעצר בבית המשפט.























יש צלב על הבקבוק של השתיה, תמחקו אותה מיד!!
זה אתר חרדי!
המשטרה לא שמעה על מצלמה ברכב? היה אפשר לראות יותר ברור
צריך להראות את התעודת שלילה לא את המרדף שחוזר על עצמו
איזה מטורף יאללה
איזה מטורף יאלללללההה