מספר אזרחים ישראלים נעצרו הלילה (שישי) לאחר שנכנסו ללא אישור לעיר שכם ודרסו פלסטיני, כך נמסר הבוקר מדובר צה"ל.
תיעוד הדריסה:
צילום: מצלמת אבטחה
לפי הפרטים, הישראלים נכנסו במכוון למרחב העיר שכם שבחטיבת שומרון, שהינו שטח A הנמצא בשליטה פלסטינית ואסור על ישראלים להיכנס אליו. במהלך נסיעה במקום דרסו הישראלים פלסטיני, שנפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים המקומי.
לאחר הדריסה, הישראלים פרקו מרכבם וברחו רגלית מהזירה. כוחות צה"ל הגיעו למקום ועצרו מספר מהחשודים, שהועברו להמשך טיפול משטרת ישראל לצורך חקירה.
הרכב בו השתמשו החשודים נתפס על ידי כוחות הביטחון ויוסגר לידי המנהל האזרחי בשומרון בקרוב.
דובר צה"ל הדגיש כי "כניסה של אזרחים ישראלים לשטחי A מסוכנת ואסורה על פי החוק".





















הוא נכנס ברכב לא הרכב בו. צריך לתבוע אותו שכעיקם את הפגוש
רואים בבורר שהוא זה שרץ לכיוון הרכב על מנת לפגוע בהם! חוצפה!