אחרי אין ספור מהמורות ופיצוצים, הבוקר יחלו השיחות הראשונות בין איראן לארה"ב. השיחות מתקיימות בסולטנות עומאן.
שר החוץ האיראני כתב הבוקר: "איראן נכנסת לדרך הדיפלומטית עם עיניים פקוחות וללא שכחה של אירועי השנה שעברה. אנו נכנסים לאינטראקציה בכוונה טובה ובו בזמן עומדים בנחישות על זכויותינו".
עוד הוסיף במסר של ביקורת לארה"ב: "התחייבויות חייבות להיות מכובדות. שוויון במעמד, כבוד הדדי ואינטרסים הדדיים אינם רק סיסמאות; הם הכרח בלתי נמנע ואבן יסוד להסכם יציב".






















הצלחה בשיחות רק לצד הטוב…ומכת מחץ לרשע…עם ישראל חי…שבת שלום ומבורכת🌹
לא יהיה הסכם, המלחמה הזו מוכרחת להיות ולנו התפילה לפני ה' חטאנו אדון סלח לנו ותצילנו
בלי הגזמות תודה