צילום: דובר צה"ל
כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני, הפועלים תחת אוגדה 36, ממשיכים בימים אלה בפעילות קרקעית ממוקדת בדרום לבנון, כחלק מהמאמץ להרחיב את מרחב האבטחה בגזרה.
צילום: דובר צה"ל
לפי הודעת צה"ל, במהלך הפעילות השמידו הלוחמים כ-200 תשתיות טרור של חיזבאללה. בנוסף איתרו הכוחות אמצעי לחימה במרחב וחיסלו מחבלים שפעלו באזור.
בצה"ל מציינים כי הפעילות נועדה לפגוע בתשתיות המבצעיות של חיזבאללה ולחזק את השליטה המבצעית במרחב, תוך המשך המאמצים להסרת איומים סמוך לגבול.
צילום: דובר צה"ל




















