ברוך דיין האמת: הלכה לעולמה האישה הצעירה מרת רחל גליס ע"ה אשר התגוררה בעיר בני ברק זאת לאחר שאושפזה בבית החולים "שיבא – תל השומר" בעקבות מחלה קשה והיא בשנת העשרים ושבע בלבד לחייה.
המנוחה מרת רחל גליס נולדה בעיר בני ברק לאביה הגאון רבי יוסף סובל מחשובי האברכים בכולל "נחלת משה" בעיר, בהגיעה לפרקה היא נישאה לבעלה האברך הרה"ג אליהו גליס שיבחלט"א.
המנוחה הייתה אשת חיל אשר הקדישה את חייה להקים בית של תורה ויראה. היא הייתה משכימה קום מידי יום לעבודתה בכדי שבעלה יוכל לשבת וללמוד ללא הפרעות.
בתקופה האחרונה חלתה המנוחה ע"ה במחלה קשה, בחג הפסח האחרון היא אושפזה בבית החולים שם מצבה הידרדר עד לפטירתה בשעה האחרונה למגינת לב. המנוחה הותירה אחריה את בעלה שיבלחט"א ויתומים רכים. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.




















