בלאגן בלשכת נתניהו: הערב (שני) דווח ב'כאן חדשות', כי ראש המטה של רה"מ המיועד ח"כ בנימין נתניהו, צחי ברוורמן, תקף בחריפות את חברות הכנסת טלי גוטליב וגלית דיסטל אטבריאן. בשיחה שהתקיימה באזור הלשכה אמר ברוורמן בין היתר, כי "הן כפויות טובה, הן לא נבחרו בזכות עצמן בפריימריז… ועכשיו רוצות לעשות סיבוב על הגב שלי".
ברוומרן המשיך לתקוף, על רקע מריבה אישית בינו לבין שתי חברות הכנסת, כי "היא (גלית דיסטל) אומרת שלא שברה ואזה? שתלך לפוליגרף. גוטליב אומרת שלא היא הדליפה? שתלך לפוליגרף. אני הלכתי לפוליגרף. אמרתי להן שיסירו את החסינות ויקבלו תביעה". חברת הכנסת גוטליב סיפרה שביקשה בימים האחרונים לראות את הפוליגרף של ברוורמן מנתניהו וסורבה.
בעקבות הדיווח פרסמה גוטליב בקבוצת הוואטסאפ של הליכוד את ההודעה הבאה: "חברים יקרים, הערב בכאן 11 קרא לי ברוורמן כפויית טובה, כן כן שמעתם נכון. זו תגובתי- צחי ברוורמן אני חייבת לך משהו ולא ידעתי?? שמעתי בתקשורת הערב שקראת לי כפויית טובה. לידיעתך נבחרתי בפריימריז, משהו שלעולם לא היית עובר. מיזוגן שובניסט. עברת פוליגרף? תציג לי אותו".
"קראת לי להסיר חסינות? מתי החלפת איתי מילה מאז אותה בקשה הזויה שאהיה ממלכתית ורכה. אתה פוגע קשות בליכוד ובנתניהו העומד בראשו. יועץ אחיתופל זה מה שאתה! וכן יש לי חסינות. אני חברת כנסת, נבחרת ציבור, עבדתי קשה להיות ראויה לאמון הבוחרים. ואתה? אין לי מושג מה אתה ומי אתה. לאמון שלי אתה בטח לא ראוי", הוסיפה. מלשכת נתניהו נמסר: "הציטוט שהובא כביכול בשמו של ראש הסגל צחי ברוורמן לא נאמר ואנו מכחישים אותו".




















