אירוע חריג התרחש בסיני כאשר ישראלי התעטף בדגל חב"ד עליו היה כתוב "מלך המשיח" ונקלע לעימות עם המקומיים המצרים בחצי האי סיני שככל הנראה לא אהבו את המחזה. הוא נעצר והובא בפני שופט. משרד החוץ נמצא עמו בקשר.
האזרח הישראלי כבר נשפט ומחכה במעצר למתן גזר הדין. לפי ההערכות הוא יידרש לשלם קנס ויגורש בחזרה לארץ.
ממשרד החוץ נמסר: "אמש התקבל דיווח על אזרח ישראלי שנעצר לאחר שנקלע לעימות עם תושב מקומי בסיני. המקרה מטופל על ידי קונסול ישראל במצריים והמחלקה לישראלים בחו"ל, שנמצאית בקשר עם בני משפחתו".





















מענין איך הם בכלל הבינו שיש כאן משהו שקשור לדת?
לא אמרו שהמצרים 'אוהבי ישראל'?
חשוב לציין שאין דגל לחב"ד.
הדגל שייך לקבוצה מאוד מסויימת בתוך חב"ד.
בתור עיתונאי שמדווח עובדות
כדאי מאוד שידווחו בצורה אובייקטיבית ובידיעה עד הפרטים הכי קטנים
לכתוב דגל חב״ד כאילו הדגל המוזכר מייצג את כל חב״ד זה עוול גדול לאלפי חסידי חב״ד שלא מזוהים עם הזרם המשיחי
בשם כל חסידי חב״ד שלא בצד המשיחי נשמח מאוד לדיוק בכתבה
כמובן שאין זה סותר שאפשר לכבד ולא להעליב את הצד המשיחי ובלי לפגוע באמונתו אבל צריך להיות מדוייקים וזהירים
לכתוב דגל חב״ד כאילו כל חב״ד מזדהים עם זה, זה פשוט לא נכון כלל וכלל