צילום: כב"ה מחוז חוף
לוחמי האש של תחנת חדרה, פעלו במהלך הלילה בשריפת רכבים ברחוב מאיר עמית באור עקיבא.
3 צוותי כיבוי בפיקודו של להב משנה קובי מנטש, ביצעו כיבוי באמצעות קצף ומים ל-6 כלי רכב, כמו כן מנעו את ההתפשטות לשאר הרכבים בחניון.
ב"ה לא היו נפגעים בנפש אך נזקים נגרמו לרכבים.
0 אהבו
0 לא אהבו