אותר המאג שנגנב בשבוע שעבר. ראשיתה של החקירה בשבוע שעבר עת נודע למשטרה על גניבת נשק מסוג מאג מהישוב עבדון בקו הצפוני של מחוז החוף.
מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, הורה להאיץ את החקירה צוות חקירה מיוחד בראשות ממ"ר אשר, נצ"מ חיים סרגרוף שפעל בצורה מאומצת תוך כדי שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשות המשטרה.
נצ"מ חיים סרגרוף מפקד מרחב אשר: "בימים אלו כולנו מאוחדים סביב צה"ל וראינו חשיבות עליונה כמשטרת ישראל להחזיר את המאג הגנוב לצה"ל"




















