צה"ל מפרסם הערב (חמישי) את נתוני שיגור הכטב"מים והטילים מצד החות׳ים בתימן מתחילת המלחמה. מתחילת המלחמה צה״ל מנהל מערכה רב זירתית ומסכל איומים מכלל רחבי המזרח התיכון.
בחודשים האחרונים, שלטון הטרור החות׳י משגר כלי טיס בלתי מאוישים וטילי קרקע-קרקע לעבר שטח מדינת ישראל. השלטון מהווה שלוחה מרכזית של הציר האיראני ואחראי לערעור הסדר האיזורי ולשיבוש חופש השיט העולמי.
בנוסף, שלטון הטרור החות'י שיגר כ-320 כטב״מים לשטח מדינת ישראל מתוכם למעלה מ-100 יורטו על-ידי חיל האוויר. עד כה, זוהו שתי פגיעות אפקטיביות. שאר הכטב״מים נפלו בשטח פתוח, לא הגיעו לשטח הארץ או שאינם גרמו לנזק ממשי.





















למה לא יורים טילים עלהם שוב במקום מטוסים
רק טילים יל תימן
צריכים בוא זמנית להנחית מכה הולמת על אירן והחותים כולל את תוכנית הגרעין .אין יותר זמן מתאים יותר.
לתת לפרסים ולתמנים מכה קשה וכואב , ברמה שיחזרו 100 שנים אחורה
כל הכבוד על ההגנה. אפשר קצת יותר לעלות להתקפה?
לא קלטתם?
תחשבו שתי שניות מה היה עם חיזבאללה.
מושכים את הזמן, עוד קצת ועוד קצת, בינתיים צוברים מידע מודיעין חשוב ומשמעותי
טומנים מלכודות, ביפרים וכיו"ב
ואח"כ, כשכל המידע הנדרש באמתחתנו, ניגשים לפעולות מכריעות, מוחצות ועורפות ראשים.
פשוט גאונות שאין לה אח ורע.
והכל כמובן בחסדי ה'
חובה עלינו לטפל בחותים ולא להשאיר את זה לארהב ולבריטניה.
לא כך.
חובה עלינו תחילה להתהלך בדרך התורה וההלכה.
בלי זה, כוחי ועוצם ידי לא יועיל.
נהפוך הוא, יביא עוד מאבקי כוח.
יש לעשו הבטחה שכאשר יעקב פורק עול תורה ומצוות, הוא (עשו) מתגבר ופוגע ביעקב