לאחר שאמש (שבת) נפלו 4 לוחמי הנח"ל במרחב בית חאנון, בצה"ל משחררים תיעוד של הכוחות שפועלים בשבועות האחרונים במרחב העזתי.
לוחמי החטיבה מנהלים קרבות מול מחבלים, מבצעים סריקות ומשמידים תשתיות טרור. במהלך הפשיטות שביצעו הלוחמים בשטח אותרו אמצעי לחימה רבים, ובהם: מטענים, משגרי RPG, נשקים ומחסניות.
כמו כן, בהכוונת מכלול האש החטיבתי הותקפו מבנים ממולכדים ומחסני אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס.
בהודעת דובר צה"ל הוא מציין כי "ביממות האחרונות, כוחות החטיבה מנהלים קרבות קשים בהם נפלו מפקדים ולוחמים במרחב בית חאנון. צה״ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן"
צפו בתיעודים




















