מרן הראשון לציון ונשיא בית הדין הגדול, הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א מתייחס לטענות שפורסמו בתקשורת אודות הליך בחירת הדיינים בוועדה בראשותו ומבהיר: "הוועדה למינוי דיינים קיבלה פה אחד את הצעתי למינוי שבעה דיינים לבית הדין הגדול. המועמדים שנבחרו הם דיינים ותיקים ומנוסים, כולם שימשו במשך עשרות שנים כאבות בתי דין ודיינים, והינם תלמידי חכמים מובהקים וראויים לתפקיד הרם בבית הדין הגדול".
בעקבות הטענות מבהיר הראשון לציון: "לצערי, יש מי שבוחר להטיל דופי בתלמידי חכמים חשובים ובאנשי ציבור נאמנים, העושים לילות כימים למען חיזוק מערכת בתי הדין הרבניים. לא אסכים בשום פנים ואופן לשתף פעולה עם ניסיונות לפגוע בכבודם של אלה הפועלים מתוך שליחות ואחריות".
עוד אומר נשיא בית הדין הגדול הגר"ד יוסף: "העובדה שכל שלושה-עשר חברי הוועדה הצביעו לבסוף פה אחד בעד הצעתי, מעידה כאלף עדים על כך שהמינויים נעשו על הצד הראוי, ונשענים על שיקולים מקצועיים בלבד. בעזרת ה׳ נמשיך לקדם יחד את מערך בתי הדין ברחבי הארץ, לחיזוק התורה והצדק בישראל".





















לא.אמין
מעניין 12 דיינים,מקורבים למשפחות של הרכב הוועדה?
בטח…
מקום המשפט שמה הרשע דואגים למקורבים ולא למתאימים חוסר צדק משויע
שקרנים.
לגבי אתה לא רב. אתה עוכר ישראל שלא מפסיק לקשקש.
בושה