המעמד היה מלא הוד והתעלות. מרן שליט"א בחן את התלמידים בשאלות מגוונות, והביע התרגשות מיוחדת לנוכח הבקיאות המופלאה והעמוקה שהפגינו התלמידים.
בסיום המבחן העניק מרן שליט"א לכל תלמיד דמי חנוכה, בדמות מטבע ברכה כהוקרה על יגיעתם, התמדתם ושקידתם בלימוד ושינון המסכת. (חלוקת המטבעות נעשתה בליווי דברי עידוד וברכה לכל תלמיד ותלמיד)?.
התלמידים יצאו מהמעמד בתחושת רוממות וחיזוק, כחלק מהאווירה המרוממת השוררת בת"ת "מרכז" בימי החנוכה – ימים של חינוך לאור תורה.




















