נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי הושגו כמעט כל ההסכמות במגעים עם איראן, והעריך כי אם טהרן תעמוד בהתחייבויותיה ניתן יהיה להביא לסיום הסכסוך.
לדבריו, השיחות נמשכו גם במהלך הלילה, והצדדים צפויים לשוחח שוב בטלפון ואף להיפגש בקרוב. טראמפ ציין כי ארה״ב מקיימת קשר עם גורמים בכירים באיראן, אך לא עם המנהיג העליון.
טראמפ הדגיש כי הדרישה המרכזית היא מניעת נשק גרעיני והעברת החומר הגרעיני המועשר לידי ארה״ב. לדבריו, הוא מעריך כי מהלך כזה אכן יקרה, וציין כי מדובר בהתפתחות חיובית עבור ישראל והאזור.
עוד אמר כי אם ייחתם הסכם, ארה״ב תפעל להגיע למתקני הגרעין ולהוציא מהם את האורניום בעצמה.





















אלה תנאי כניעה והשפלה לאיראן. למישהו יש ספק שהאיראנים לעולם לא יסכימו לכך ?