הרבנית חנה פרומט בלוי ע"ה, בתו של הרב חיים אורי רוזנברג ע"ה, הלכה לבית עולמה.
במשך עשרות שנים, מאז נישואיה לרב טוביה בלוי בשנת תשט"ו, עמדה לצדו במסירות כשותפה נאמנה להנהגת קהילת חב"ד בשכונת נווה יעקב בירושלים ולעשייה החסידית הענפה שקידם.
מכריה מתארים אישיות בעלת לב רחב שהקדישה את חייה להקמת בית של תורה וחסד, תוך פועל מתמיד להפצת המעיינות. היא הותירה אחריה דור ישרים מבורך, ביניהם בניה וחתניה הפועלים בשליחות ובהפצת החינוך החסידי ברחבי הארץ, בהם הרב פרץ אוריאל בלוי, הרב מרדכי מנשה לאופר והרב אהרן הלפרין.
מסע הלווייתה יצא מבית ההלוויות שמגר בירושלים לעבר חלקת חב"ד בהר הזיתים, שם נטמנה. קהילת חב"ד כולה משתתפת בצער המשפחה.




















