המיוחדים

פלאש 90, JDN

קיפקעס | מרן קיבל את פרוש למרות המכתב, סיבת ביטול הטיש ונוכחות הרבנים באנטוורפן

הלוחמים שלכדו מחבלים ולא שכחו להודות לתשב”ר, רגעי המבוכה לזמר שעוצר באמצע הקליפ, הבבא החדש שנולד, האדמו”ר שעשה “תחיית המתים” לילד, והגעגועים של אנשי התקשורת באמצעות המוזיקה • יוסי שטארק עם מה שבוער ב’קיפקעס’
  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

  • כל כך טעים שלא תאמינו שזה פרווה >>

    תוכן מקודם

  • האברכים לא האמינו: כמה יעלו להם כל חתונות הילדים יחד?

    תוכן מקודם

  • 2024, אנשים מממנים שכר דירה עם נכס דיגיטלי

    תוכן מקודם

  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

  • זאת ההזדמנות שלכם להשקעה בנכסי יוקרה בקפריסין וברומניה>>>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

‘קיפקעס’: אחד מגדולי האדמו”רים לא ערך השנה טיש לכבוד ט”ו בשבט, עקב מצב רפואי שמאלץ אותו לשהות במנוחה בצפון הארץ.

*

יש לכם תיעוד או מידע שמעניין את ‘קיפקעס’? שלחו אלינו: [email protected]

*

‘קיפקעס’: המשתתפים במעמד ‘כבוד ויז’ניץ’ בבית הכנסת באנטוורפן, בהשתתפות האדמו”ר, הבחינו שלא הייתה נוכחות של רבנים ודיינים מהעיר. העסקנים הבהירו מראש: “רבנים לא הוזמנו. המעמד לבני הקהילה בלבד”.

*

‘קיפקעס’: ביקור מעניין ולא שגרתי ערב הבחירות המקומיות. שרוליק פרוש ראש העיר של אלעד, נצפה במעונו של מרן ראש הישיבה הגרמ”צ ברגמן בבני ברק להתברך לקראת שמחת נישואי בנו שהתקיימה השבוע. יודעי דבר סיפרו לקיפקעס’ שמרן ראש הישיבה קיבלו בחביבות ואיחל לו ולחתן ברכות מקרב לב ושנושא הבחירות לא היה על השולחן. זכור לכולם מכתבו של מרן הרב ברגמן, זקן החברים במועצת גדולי התורה, שכתב נגד ביטול ההסכם של דגל התורה עם ש”ס באלעד.

 

*

‘קיפקעס’: דובר של אחד מארגוני החסד שהיו פעילים מאוד מתחילת המלחמה, לא הצליח להתאפק ופרסם סטטוס בו רמז על האסון הכבד שאירע ברצועת עזה, לפני שהוא הותר לפרסום. דובר של ארגון מתחרה תקף אותו, והוא מחק את הסטטוס ופרסם הודעה כי הוא מהנעלבים ואינן עולבים.

אחד מחברי ה’קיפקעס’ שהצליח להסתנן למרפסת המטה המרכזי של בנק הפועלים בתל אביב, ראה את ישראל דקלבוים מנהל המגזר החרדי בבנק, בשיחה אסטרטגית עם איש היח”צ קותי אוברלנדר מ’גל אורן לרנר’ על המשך הפעילות לטובת המגזר החרדי.

ב’קיפקעס’ התאבלו השבוע על האסונות הגדולים בעזה, אבל היו גם בשורות טובות. אחת מהן הביאו לוחמי צה”ל בטול כרם, שלכדו מחבלים רבים, והודו לילדי ישראל על לימוד התורה.

play-rounded-fill
המדים נראו גם בחתונות החרדיות. ב’קיפקעס’ ראו את החיוך של דוד ורצמן, רמ”ט סגן השר מקלב, יחד עם הבוס, שקיבל בינתיים פניות של עמך בית ישראל.

ב’קיפקעס’ בעולם הליטאי התרגשו לראות שהטישים של ט”ו בשבט חודרים גם לציבור הליטאי, כאשר פורסם תיעוד מיוחד של שולחן פירות ט”ו בשבט במטבח הצנוע של מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו עם פירות שבעת המינים – צימוקים, רימונים ויין כמנהג ישראל.

ב’קיפקעס’ התפללו להחלמתו של ליפא שמלצר שעבר תאונה קשה וחשב שהוא יצא ללא פגע. הוא המשיך בנסיעה לחופה, אך כעבור זמן קצר הרגיש את הכאבים והבין שהוא צריך להתפנות לבית החולים.

play-rounded-fill

play-rounded-fill
ג’ואי ניוקם ואריה קונסטלר ריגשו את ה’קיפקעס’ בביצוע אדיר למען החזרת החטופים.

play-rounded-fill
את אברהם מרדכי שוורץ ראו השבוע ב’קיפקעס’ בדקה של מבוכה קלילה, כאשר שר את השיר שהתפרסם בזכות בישטנא, אבל מודה שהוא מכיר רק חלק ממנו בגלל שהוא תמיד עוצר בחלק מסוים של הקליפ.

play-rounded-fill
את עורך עיתון ‘משפחה’ אריה ארליך ראו ב’קיפקעס’ כשהוא נתקף בגעגועים דווקא לשיר האגדי של מיכאל שניצר ז”ל, שנגע במיליוני אנשים.

play-rounded-fill
ואילו את מוישי ריינר, יועץ הניו מדיה של השר סמוטריץ’, ראו ב’קיפקעס’ כשהוא נתקף בגעגועים עזים לסעודה שלישית בישיבת בעלזא.

play-rounded-fill
חסיד בעלזא אחר, שלום למר, ראו ב’קיפקעס’ כשהוא תוקע בכלי שדווקא לא נמצא בישיבות של בעלזא.

play-rounded-fill
חסיד אחר תקע גם הוא, אבל בשופר, במהלך הלחימה בטול כרם. ב’קיפקעס’ התרגשו לשמוע את צעקת “משיח נאו”.

play-rounded-fill

ורגע לפני שנעבור לסקר את מראות הקודש, בחזרה אל אריה ארליך והפאדיחה המביכה שלו שהסתיימה עם לימוד חשוב לחיים.

את כ”ק האדמו”ר מלעלוב ראו בהבדלה בליז’ענסק. ב’קיפקעס’ סיפרו על מסע היסטורי ומרגש של מאות חסידים שהצטרפו לאדמו”ר לפולין.

play-rounded-fill
גם כ”ק האדמו”ר מסקווירא חזר מפולין. ב’קיפקעס’ ראו השבוע את האדמו”ר חוזר לשיכון סקווירא אבל סיפרו שבין פולין לסקווירא, האדמו”ר עצר לשבוע של מנוחה בקליפורניה.

play-rounded-fill
את כ”ק האדמו”ר משבט הלוי ראו ב’קיפקעס’ כשהוא נכנס לתוך הבור העצום כדי לבדוק את כשרות המקווה.

ב’קיפקעס’ רעשו השבוע כאשר שמעו על אדמו”ר חדש ועל מויפת מעניין. וכך סיפרו: “תחיית המתים ורוח הקודש ע”י כ”ק האדמו”ר מברדיטשוב נדבורנא אראד המכונה “יוסף בעל הנס”. לפני שבועיים, תינוק בן שנה מבית שמש נחנק ומצבו הוגדר אנוש ללא נשימה ודופק פונה לבית חולים מונשם ומורדם. האדמו”ר נכנס לתמונה והבטיח לאביו להחזיר לתינוק את חייו. פשוטו כמשמעו. לאחר שהרופאים כבר הרימו ידיים האדמו”ר גם נתן לאביו מועד מדויק מתי התינוק ישתחרר מבית חולים, וכך הווה. השבוע התקיימה סעודת הודאה בבית מדרשו בבית שמש”. צילום: יעקב לדרמן

ב’קיפקעס’ הסתקרנו לשמוע על מה שוחחו מרן האדמו”ר מויז’ניץ בביקור בביתו של ח”כ טסלר באשדוד. אחרי שחשפנו במהלך השבוע ב’חדשות JDN’ מה היה מאחורי הקלעים, הנה תיעוד לפני תחילת הביקור המסקרן.

play-rounded-fill
ומי שלכאורה איבד את התמיכה הויז’נצאית, וכנראה ששמו גם היה חלק מרכזי בדיון – סגן שר החקלאות והמועמד לראשות העיר בית שמש, ח”כ משה אבוטבול, ירד עם צוות לשכתו, לערוך קבלת קהל למפונים תושבי הצפון שבמלונות טבריה ובישוב מגדל. ב’קיפקעס’ סיפרו כי בדרך עצרו לתפילה בקבר רבי מאיר בעל הנס, להצלחת חיילי צה”ל ולהשבת החטופים במהרה לביתם.

ועוד בעניין קרבות ש”ס והחסידים. ש”ס מתמודדת לראשות העיר מול מאיר רובינשטיין ולראשונה, כך הבחינו ב’קיפקעס’, יש אירוע לספרדים רק מטעם לשכת ראש העיר בלי להזכיר את הסגן שלו מש”ס. בסוף האירוע בוטל בהוראת הרבנים בגלל האסון בעזה.

ובעניין קרבות החסידים בחסידים, השבוע בירכו ב’קיפקעס’ על השלום כאשר ראו את חנוך זייברט בחתונה אצל ראש העיר אלעד ישראל פרוש.

כולם דיברו השבוע על השמחה הגדולה בשלומי אמונים עם נישואי בן ראש העיר אלעד ישראל פרוש, נכדו של השר מאיר פרוש. ‘בקיפקעס’ לא פספסו את בן האדמו”ר מסלונים וראש הישיבה, הגר”מ ברזובסקי, בריקוד של קודש עם החתן, האב והסב.

לא רק החסידים השתתפו בשמחה, גם זקן המשגיחים מרן הגאון ר’ דן סגל ורבה של ירושלים הראשון לציון הגרש”מ עמאר השתתפו בריקוד של מצווה.

ואם כבר פוליטיקה אז השבוע סיפרו ב’קיפקעס’ איך בכיר הפוליטיקאים החרדים התעלה מעל הפוליטיקה במהלך רגעים סוערים בכנסת. בתום המהומה בוועדת הכספים נערכה תפילת מנחה בלשכתו של היו”ר גפני יחד עם משפחות השכול. לפני העמוד ניגש איציק פיטוסי אביו של סמ”ר שי פיטוסי שנרצח בחג שמחת תורה בנחל עוז.

play-rounded-fill

גם השבוע עם ‘פינת גולדקנופף’ מקוצרת, והפעם עם השר שיצא לנטיעות לכבוד ט”ו בשבט, כנהוג שלא במחוזותינו.

ומהפוליטיקה החרדית להוליווד החרדי. שלושים יום לפני פורים קטן, ב’קיפקעס’ צחקו מהתחפושת של יהודה גרובייס שנכנס לרגע לנעליו, או לפרצופו, של שלמה קרליבך.

בזמן שהפוליטיקאים והמועמדים השונים נמצאים עמוק במסע בחירות – ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין הלך בשקט לניחום אבלים אצל משפחתו של החייל אורי ג’רבי שנפל בעזה.

ב’קיפקעס’ סיפרו על טרנד חדש שכובש את המגזר, כאשר במסעדות ובאירועים שונים ניתן לראות את ‘וואלקענעס’ עם הנרגילות הייחודיות שלהם.

play-rounded-fill
כ”ק האדמו”ר מויז’ניץ הסעיר השבוע את ה’קיפקעס’ בכל רחבי העולם ועלה למטוס לאנטוורפן. במטוס נראה האדמו”ר לומד ומתכונן למעמד ‘כבוד ויז’ניץ’ שהתקיים כעבור כמה שעות בבית הכנסת המחודש בבלגיה.

ושוב פעם פרוש, או כפי שאמרו ב’קיפקעס’: “שבוע שכולו פרוש”. כ”ק האדמו”ר מבאיאן השתתף גם הוא בשבע ברכות אצל ראש העיר אלעד ישראל פרוש, מספר שבועות לאחר הפגישה ההיסטורית של האדמו”ר אצל הרבי מגור דווקא בעניין הזה.

ובעניין גור. השבוע דנו ב’קיפקעס’ על התקנה חדשה והחריגה בגור.

את המשפיע הנודע ר’ מיילך הופתעו חברי ה’קיפקעס’ לראות, כשהוא שופך תחינה במירון כאחד האדם.

play-rounded-fill
ומי שהפך לאורח קבוע ב’קיפקעס’, הרב מאיר אליהו, שמעו השבוע ב’קיקפעס’ כשהוא תוהה וזעוק: “למה מתים חיילים?!”

play-rounded-fill
הצלם הבכיר, שלומי טריכטר, שעובד עם כלי תקשורת בכל רחבי העולם – סיפר בהתרגשות, בצירוף הכתבה שהופיע ב-JDN: “האדמו”ר היחיד שמחייך אליי ונותן לי ברכה”.

שיחת היום בעולם החסידות, וגם ב’קיפקעס’, היא הבבא החדש שנולד. הרב יחזקאל אדלר, אברך מחסידות בעלזא בירושלים, הפך למשפיע עצום. אחד מגולשי ‘קיפקעס’ שלח הסבר מפורט: “המדובר הוא בהרב חזקי כפו שמכונה בידידות ופתיחות, שהוא ממשפחת רבנים חשובה כבר שנתיים שהרבה בחורים נושעו בזיווג ע”י הבטחה וברכה ממנו. הוא בורח מן הפרסום ואפשר לפגוש אותו רק מאוחר בלילות בכותל המערבי או בקבר רחל. מנגד הוא לא עושה מעצמו כלום ומשוחח עם כולם בגובה העניים. כבר יותר מעשור שהיה מקורב בביתו של האדמו”ר מבעלז שליט”א והאדמו”ר רחש לו חיבה יתירה כי היה מאוד מיודד עם כל הבנשקי”ם בישיבות בירושלים והיה מביא אותם ומקרב אותם להאדמו”ר מבעלז. הכי מפורסם הם 2 בנשקי”ם שהוא זכה לקרב להאדמו”ר ועי”ז גם התחזקו באידישקייט ה”ה שלום לייזער בן הרבי מפשעווארסק”.

ב’קיפקעס’ הבחינו בגבאי בבית כנסת מאוד יצירתי בשכונת נווה יעקב בירושלים, שהשתמש בטרמינולוגיה של המלחמה לטובת גיוס תרומות.

כבר מספר שבועות שאין קינוח, אבל לפחות יש לנו תיעוד ממי שמכין את הקינוח, השף חיים בורנשטיין, שהגיע לניו יורק ופתח בתפילה באוהל אדמו”רי ליובאוויטש.

גם ח”כ שמחה רוטמן הגיע לציון של הרבי מליובאוויטש זצ”ל ונשא תפילה לשלום עם ישראל, חיילי צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון העומדים בימים אלו על משמר ארצנו.

• כתבה זו מלווה בתיעודים המופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא”ל [email protected]. השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס”ח-2007

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

11 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

למען השם, למה צריך את הכתבה הצהובה הזאת כל שבוע???
יהודם! תתעוררו על עצמכם!!!

שאטרק! מריך לעשות פינת מוזיקה יותר מורחבת

אין פה שום קטע מענין

רובינשטיין הולך בשקט הביתה,
הרב אבוטבול צועד בענק לראשות בית שמש.

חחח

עוד כמה שבועות כווווולויינו נהיה חכמים.

מופקר מי שזלזל בהוראת רשכבה’’ג מרן שר התורה הגר’’ח קנייבסקי זצוק’’ל ובמקום להצביע לרב אבוטבול ישב בבית או ’עלה לי-ם לעזור לליאון’ אח הצביע לבלוך.

אמן

אל תקשיבו למקנטרים.
קיפקעס הינו מדור נהדר.
פעם בשבוע זה די טוב לקרוא ולשמוע מה חדש בחצרות אנ”ש.
ישר כוחכם……….

למה לא קוראים לזה ’’ קיפקעס פורוש ’’ וזהו? ?

עדין לא הבנתי למה אסור להיות לבד עם מחשב גם חסום לגמרי
האם זה מטעם איסור יחוד ? ?

כתבות חדשות באתר

נולד לכם תינוק? איזו עגלה כבר החלטתם, אבל מה עם החתונה שלו?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
יממה לפני פטירתו, הגיע ר' הלל גולדברגר לכולל על כסא גלגלים ללמוד תורה
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture