המיוחדים

פלאש 90, JDN

קיפקעס | המשאלה של בכיר הרבנים ממרן רה”י, וההכנות לפסח בכל הגזרות

הביקור במאפיות ובאולפן, הגלישה בטוויטר והזעזוע, נשק יום הדין משני הצדדים במאה שערים, ההדרכות של גדולי ישראל למתכון ולניקיון ומשפחות החטופים אצל גדולי ישראל • יוסי שטארק עם כל הסוגיות שהעסיקו את ה’קיפקעס’
  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • זאת ההזדמנות שלכם להשקעה בנכסי יוקרה בקפריסין וברומניה>>>

    תוכן מקודם

  • כבר לא צריך להדחיק: המחשבון שמגלה לכם את עלויות החתונות בעתיד

    תוכן מקודם

  • בחדר הניתוחים גילו במפתיע: האמא חולה בשלב מתקדם של ה'מחלה'

    תוכן מקודם

  • עם כל הידרדרות במצבו – חלה הידרדרות במצב הבית; הוא נפטר והבית התמוטט

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

‘קיפקעס’: הגר”מ גולדשטיין, מבכירי רבני בית שמש, הגיע לבית מרן ראש הישיבה הגרמ”צ ברגמן כשהוא אומר שיש לו משאלה: שמרן יסדר קידושין בחתונת בתו. הגרמ”צ ניאות לבקשה הנחרצת של הרב, והגיע לאולמי ‘כתר הרימון’, למרות שלאחרונה מרן לא יוצא לחתונות, מלבד שמחות של בני משפחה.

*

יש לכם תיעוד או מידע שמעניין את ‘קיפקעס’? שלחו אלינו: [email protected]

*

ב’קיפקעס’ דנו השבוע בנושא בוער, אבל בסוף החליטו להרבות בזכויות בימים אלו בשל המתיחות הביטחונית, וכי עדיף שכל אחד יתעסק עם ה’שלום בית’ שלו.

*

חברי ה’קיפקעס’ נטשו את הכול כדי לעזור בהכנות לפסח, ולכן המדור השבוע קצר מאוד. אבל למרות ההכנות לפסח, חברי ה’קיפקעס’ לא ויתרו על השתתפות באפיית המצות בעת ביקורו של מרן הגאון רבי יצחק זילברשטיין בבית שמש.

בהמשך השבוע ראו ב’קיפקעס’ את מפקד המחוז, המרחב, רב המשטרה, רב המחוז, וקצינים בכירים בברכת החג במעונו של מרן הרב זילברשטיין.

לאחר מכן המשיכו חברי ה’קיפקעס’ למוקד אחר בבית שמש: אפיית המצות אצל כ”ק האדמו”ר מלעלוב.

לאחר אפיית המצות בבית שמש, חברי ה’קיפקעס’ נהרו לאולפן של יונתן בלוי בבית שמש, שם ראו את כוכב הזמר מוטי איידנסון, כשהוא מבצע את ההשלמות האחרונות ללחן שלו ‘שובה אלינו’, כשהכינורות הוקלטו באולפן באוקראינה, בעקבות העומס בישראל. ב’קיפקעס’ ידעו לספר שאיידנסון נערך להוצאת קליפ משותף עם אחד מגדולי הזמר בארה”ב במהלך הקיץ הקרוב.

play-rounded-fill
לאחר שחברי ה’קיפקעס’ טעמו מהמוזיקה של איידנסון, הם המשיכו הלאה ונתקלו בזמר משה לוק כשהוא תופס שיחה צפופה במהלך ההפסקה בריקודים בחתונה.

ב’קיפקעס’ הבינו שהשמחות בחודש ניסן מעטות מאוד, אבל בכל זאת ניסו לשמוע קצת נייעס’לעך על הזמרים, ולכן נדחפו לביקור ההתרמה של הרבי מויז’ניץ בבית של יענקי דסקל. צילום: יוסי לוי.

בהפסקות שבין שטיפת הרכב, לבין הסיוע בבית – חברי ה’קיפקעס’ גלשו קצת בטוויטר המסונן, ושם ראו משהו מעניין: בשבועות האחרונים מפיצי הפייקים ברשת אוהבים להיטפל לכתב הערבים של ‘כאן 11’ רועי קייס. אחת לכמה ימים צץ לו פייק הזוי בשם הכתב. הנה דוגמה לפייק שיצא השבוע.

לאחר מכן נהנו חברי ה’קיפקעס’ מה”אומץ” של ארגון זק”א שהגיב למנהיג האיראני בטוויטר.

כעבור ימים ספורים הבינו חברי ה’קיפקעס’ מדוע גדולי ישראל אוסרים להשתמש בטוויטר: ‘קיפקעס’ הזדעזע מהזלזול של איש התקשורת ינון מגל בגדולי ישראל.

בהמשך לאומץ של זק”א, ב’קיפקעס’ טענו כי מי שבאמת אזר אומץ, זה המפגין ממאה שערים ששלף את נשק יום הדין מול השוטר האימתני, ונלכד בעדשת מצלמתו של חיים גולדברג מפלאש 90.

ב’קיפקעס’ גם הביטו בצלם פלאש 90 חיים גולדברג כשהוא מצטלם ליד חנות שלטים עם שם משפחתו, במאה שערים.

בתגובה לפעולה ההרואית של המפגין, המשפיע יענקוש זילברמן חושף ל’קיפקעס’ שגם המשטרה שלפה את נשק יום הדין שלה. רמז: קמחא דפסחא.

play-rounded-fill
מי שעקף את המפגין האמיץ ממאה שערים, אלה שני בחורים שהדהימו את חברי ה’קיפקעס’ כאשר השתמשו בכובע כדי לשחק ‘איקס עיגול’ במהלך הנסיעה המשעממת באוטובוס.

play-rounded-fill
לאחר ההתעסקות בשטויות, חברי ה’קיפקעס’ חזרו להכנות לפסח, אבל לא לפני שצפו במתכון לחרוסת של מרן פוסק הדור הגרי”ש אלישיב זצ”ל.

play-rounded-fill
אבל ב’קיפקעס’ לא הסתפקו במתכון לחרוסת, אלא התעקשו לשמוע מהרב גריינמן איך לנקות את הספרים לפסח.

play-rounded-fill
בין ההכנות, חברי ה’קיפקעס’ זכרו לקיים גם מצוות אחרות, כמו ניחום אבלים, וכך מצאו עצמם משתתפים בניחום אבלים של כ”ק מרן האדמו”ר מגור אצל הנגיד ואיש החסד ר’ חיים יצחק כהן, על פטירת רעייתו ע”ה.

ב’קיפקעס’ גם ניסו לשמוע מה אמר הרבי מגור לאבי החטוף שגב כלפון, לפני כניסתו לאירוע ה’מזומנים’ בערד.

play-rounded-fill
האמת שניסיון ההאזנה ב’קיפקעס’ נכשל, ולכן ניסו לפחות להאזין לשיחה של קבוצת משפחות החטופים בבית מרן הגר”מ שטרנבוך, שקיבל את בני המשפחות בחמימות, וביקש מהם לכתוב את שמות יקיריהם הנמצאים בשבי, ולהניח על שולחנו את ה’קוויטלאך’, כדי שיוכל להתפלל עליהם.

play-rounded-fill
לפני שנחזור לפינת הדיווחים על הרב גריינמן, ב’קיפקעס’ התפלאו על כוחו של כ”ק האדמו”ר מטאהש בטחינת חיטים.

 

גם את כ”ק האדמו”ר ממיאלען ראו ב’קיפקעס’ כשהוא בשיא כוחו, ב”ה, וטוחן חיטים.

play-rounded-fill

בהמשך ראו את האדמו”ר מטאהש באפיית מצות, באותה מאפייה בקנדה הרחוקה.

וכעת למה שהבטחנו. שליח ‘קיפקעס’ שהתרגש לראות את מרן ראש הישיבה הגרמ”ה הירש בריקוד משותף עם הגר”מ גרינמן במהלך שמחה משפחתית.

play-rounded-fill

 

בשמחה אחרת – נישואי נכדת הגאון רבי יהושע ברכץ, רבם של יוצאי צרפת, בת לבנו הרב יוסף ברכץ מרבני ישיבת דבר אברה ומנאמני ביתו וממקורביו של מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו – ראו ב’קיפקעס’ את מרן הגרד”ל בריקוד סוער כדי לשמח חתן וכלה.

 

לאחר הריקוד הסוער, בשעת לילה מאוחרת, הגיע לבית מרן הגרד”ל, ראש ישיבת ארחות תורה הגאון רבי איתמר גרבוז, כדי להתברך להתברך ממרן ראש הישיבה לרגל שמחת הבר מצוה לנכדו שנערכה השבוע. במשך למעלה משעה, מרן הגרד”ל שוחח עם ראש הישיבה בעומק הסוגיות, הספרים עלו בזה אחר זה לשולחן עד שבאמצע השיחה כבר היו צריכים לרוקן השולחן מהעומס ולמלא אותו שוב בספרים אחרים. הדיון התורני הסוער תם בשעת ליל מאוחרת.

 

ועוד בענייני ראשי ישיבות, ומשגיחיה. בשבוע של ניסים לעם ישראל – חברי ה’קיפקעס’ נהרו לכותל שם ראו את ראש ישיבת מיר הגרא”י פינקל והמשגיח הגר”ב פינקל כשהם מודים על הנס.

play-rounded-fill

 

משגיח אחר, הרב יהודה מנדלסון, משגיח ישיבת קפלן, ראו ב’קיפקעס’ כשהוא מטייל כאחד האדם ברחובותיה של שכונת רמות בירושלים.

 

ואם כבר הכותל המערבי והכמיהה לבית המקדש – אז ב’קיפקעס’ התרגשו לראות את ראש ישיבת זילברמן לצעירים הרב ירמיהו זילברמן בסיום כתיבת ספר תורה שמיועד להכניסו להר הבית בעתיד, לכשיבנה בית המקדש, יחד עם הרב יוסף אלבוים והרב ישראל יחזקאל אלבוים שכתב ותרם את ספר התורה.

 

לאור ההתרגשות ב’קיפקעס’, ההשגחה העליונה הובילה אותנו אל השר לפיתוח הנגב והגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף שהיה בשיחה צפופה עם הרב שמשון אלבוים ראש מינהלת הר הבית. באירוע השתתפו גם חברי הכנסת אריאל קלנר ועמית הלוי ומנהל החברה לפיתוח הרובע היהודי הרצל בן ארי.

 

ועוד מגזרת ‘עוצמה יהודית’. ב’קיפקעס’ ראו את נבו כהן, היועץ האסטרטגי של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, במסעדה בראש העין, לפני פגישה עם השר.

 

אברהם בנאי, דוברו של ח”כ צביקה פוגל, ראו שב’קיפקעס’ מתרגשים מהקו של של המפלגה, והחליט לספח את ארץ ישראל השלימה ללשכתם בכנסת.

 

משם ירדו חברי ה’קיפקעס’ לבני ברק, ובחוסר טאקט עוצמתי, נדחפו לשיחה המעניינת שתועדה על ידי כוכב הצילום הצעיר איתי קצב, מחוץ לשמחת הבר מצווה לנכד האדמו”ר משאץ, בין הרבי ממכנובקא בעלזא לבין הרבי משאץ.

play-rounded-fill

 

ב’קיפקעס’ החליטו גם לתעד קצת את כוכבי התקשורת החרדית. הפרשן הפוליטי ישי כהן תועד בשוק מחנה יהודה, כשהוא מתכונן לשבת.

 

את האיש וה’זירה הפוליטית’, יוסלה ברגמן, פגשו חברי ה’קיפקעס’ בהליכה מהירה ברחוב בר אילן בירושלים, כדי להמשיך את הירידה הדרמטית במשקל, שנחשבת כהפתעה המרכזית במשכן הכנסת בשנה האחרונה.

 

וכעת לעוד כריש מהתקשורת. במעמד מכירת החמץ של תנובה, ראו חברי ה’קיפקעס’ את הגאון רבי מרדכי גרוס, העומד בראשות ועדת בד”ץ מהדרין של תנובה, בשיח תורני עם חבר הוועדה הגאון רבי דב לנדאו. חדי העין ב’קיפקעס’ לא פספסו את איש היח”צ קותי אוברלנדר מ’גל אורן לרנר’ מאחורי הרבנים.

 

ומהתקשורת נחזור שוב למוזיקה. ב’קיפקעס’ במתחם חסידים סנטר בב”ב ראו את בעל המנגן ברוך ויזל, כשהוא מתחדש לקראת שמחת ברמ”צ לבנו בכורו שתתקיים אחרי פסח, ובד בבד מנצל את הבילוי במתחם להתאים פרחוני תלת מימד מבית המותג GB, לידידו אמן הרגש עוזיאל דייטש. תתחדשו.

 

מפגש דרמטי בצל המלחמה: נשיא אוקראינה ווֹלוֹדימיר זֵלֶנסקי הגיע לביקור בבית ספר היהודי ”שמחה חב”ד” בקייב עם שליחי חב”ד הרב מרדכי לבנהרץ ובנו שמחה שמנהל את המוסדות, והרב יוסף סגל.

 

את הגאון הרב בנימין חותה ראו ב’קיפקעס’ ברגע של חביבות עם מרן ראש ישיבת ‘כסא רחמים’ הגר”מ מאזוז, בחנוכת בית המדרש ובית הכנסת “דרכי האמונה” ברחובות, בראשות תלמידו של ראש הישיבה הגאון רבי אליהו מאדאר.

• כתבה זו מלווה בתיעודים המופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא”ל [email protected]. השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס”ח-2007

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

3 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

איפה הסרטון המראה את כוחו של כ”ק האדמו”ר מטאהש בטחינת חיטים. ? שכחתם לשים אותו

נכון

את מי זה מעניין לראות את ישי כהן עושה קניות לשבת

כתבות חדשות באתר

הצצה לחייו של אלימלך בן ה8, הסובל משיתוק מוחין
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
הלוואות ייעודיות למחתנים ומתחתנים במרכנתיל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
הגר"א פרץ מצהיר: "הנותנים – נותנים לעצמם"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture