צילום: כב"ה צפון
במתחם של חסידות תולדות אהרן, אשר השנה מתקיים במעמד מצומצם בתוך היישוב מירון הרחק ממתחם הציון הקדוש של רשב"י, הדליקו מדורה קטנה לכבוד ל"ג בעומר במהלך הריקודים במקום. כוחות כיבוי האש מיהרו לכבות את השריפה האסורה על פי ההנחיות הדרקוניות השנה.
בהודעת דוברות כבאות והצלה נמסר כי "לוחמי האש ממחוז צפון המוצבים במתחם הילולת הרשב"י במירון נקראו לכבות שריפה מאולתרת ולא חוקית במתחם 'תולדות אהרן'. לוחמי האש ביצעו חתירה למגע וכיבו את השריפה באמצעות מערכת כיבוי ניידת על גב הלוחם המאפשרת כיבוי מהיר במקומות בהן אין גישה לרכב".





















ממשלת זדון ערב רב כופרים הגיע זמנכם להתבער מן העולם.. בזכות רבי שמעון
הכתבה פשוט לא נכונה.
א. המקום שמצולם זה רחבת תולדות אהרן הישנה, ליד הציון, ולא בכפר.
ב. חסידי תולדות אהרן היו בזמן הזה בירושלים בהדלקה של האדמור. ולא במירון.
ג. לא נראים בתמונה בכלל חסידי תולדות אהרן.
זה נראה כמו השמצה זולה.
תודה