אל בני הישיבה הצטרפו גם קבוצה מהישיבה לצעירים שע"י המוסדות "ארחות חיים" שגם הם נבחנו ועברו בהצלחה רבה. המעמד התקיים בראשות גאון ישראל מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א, שנשא דברים על השמחה הגדולה שהתורה מחזרת אחר אכסניה שלה, ובני התורה עמלים על לימודם. בסיום דבריו, ניגש כל בחור אל מרן שליט"א וקיבל מידיו את התעודה והמילגה.
השתתפו עוד, הרבנים הגאונים, הרב צמח מאזוז (שנשא דברים), הרב רחמים מאזוז, הרב פינחס כהן רב העיר נתיבות, הרב גדעון בן משה, הרב יהודה אבוחצירה, ראש הישיבה והמוסדות הרב חננאל הכהן, הרב ברכאל הכהן, ראש הישיבה לצעירים הרב רחמים חי חויתה הכהן, משגיח הישיבה הגדולה הרב אלעד עידאן, הרב יעקב אביטן, המרצה הרב שמואל עידאן ר"מ בישיבה, ועוד. כמו כן השתתפו ראש עיריית אשקלון תומר גלאם (שנשא דברים) וראש המועצה האזורית איתמר שמעוני, אישי ציבור ונגידים.
האירוע היה רב הרושם התקיים בחצר ביתו הנאה והרחבה של הנגיד עשוש, והמסובים הסבו לסעודה כיד המלך.




















