צילום: דוברות שב"ס
סיכול הברחת טלפונית, ולא בפעם הראשונה: הצהריים (רביעי) מתברר כי סוהרים באגף הביטחוני בכלא עופר הצליחו לעלות על נתיב הברחה סודי, נתיב דרכו הבריחו אנשים מבחוץ טלפונים לאסירי ארגון חמאס שכלואים בפנים. הנתיב עבר דרך חלון בחדר בו נפגשו משפחות המחבלים עם קרוביהם שיושבים בכלא על עבירות ביטחוניות, ורק היום ניסו להבריח משם עוד טלפונים.
דוברות שירות בתי הסוהר מעדכנת על סיכול בכלא 'עופר'. לפי ההודעה, 9 ראשי טלפון סלולרי, 11 לוחות מקשים ו-18 כרטיסי סים נתפסו על ידי סוהרי בית סוהר 'עופר' במהלך ביקורי משפחות אסירים. "לידי שב"ס הגיע מידע מודיעיני על כוונת אסירים ביטחוניים לנסות להבריח טלפונים סלולריים לכלא 'עופר' במהלך ביקורי משפחות", הובהר כיצד נתפסו.
בעקבות כך, נערכו סוהרי בית הסוהר ליום הביקורים שהתקיים היום. במהלך היום הבחינו הסוהרים כי מספר אסירים מאגף חמאס מתנהגים באופן חריג. בסיום הביקור, הוצאו האסירים לתא נפרד. סוהרים ולוחמי יחידת נחשון פרצו למתחם הביקורים שם נתפסו בתוך שקית על הספסל 9 ראשי טלפון סלולרי, 11 לוחות מקשים ו-18 כרטיסי סים. על רצפת המתחם נמצא דוקרן באורך כ-15 ס"מ.
בדוברות שירות בתי הסוהר הוסיפו ועדכנו, כי בסריקה נמצא שחלון בחדר הביקורים שימש ככל הנראה כנתיב הברחה. האסירים המעורבים הועברו לאגף בידוד. "סוהרי שב"ס, מתמודדים מדי יום מול סכנות ואיומים ביטחוניים ומקפידים על עבודה נחושה ומקצועית לסיכול פח"ע מתוך ובתוך בתי הסוהר", נמסר לסיום מטעם שירות בתי הסוהר, אחרי התפיסה המוצלחת.


צילום: דוברות שב"ס





















זה רק ניסים!! בזכות לימוד התורה מצליחים הסוהרים לתפוס אותם לפני שזה מאוחר מדי…
די כבר שיפסיקו לפחד מהטרוריססטים האלה שישימו להם מסך נגד קליטה