אני מצטער בשבילך , התאווה ( האינטרנט שאתה מסתובב בו בעוד היקר למד ) והקנאה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם ! חזור בך לטובתך !
וליקר שלמד ( אני בטוח שהוא לא מסתובב פה , אם אפשר להעביר לו ) אשרייך !! בעולם הזה ובבא!!
הגיוני
נובמבר 5, 2022 10:47 pm
בושה לדבר כך על בחור יפה תואר שעמל לסיים את הש"ס, במקום לייקר את המעשה לבוא ולמצוא דופי.
אשרי העם שככה לו
חחח
נובמבר 5, 2022 11:33 pm
תאכל את הלב, סיים את הש"ס ואתה לא!!
חחח
נובמבר 5, 2022 11:53 pm
חצופים, מסננים תגובות
בחור מהישיבה
נובמבר 6, 2022 8:32 am
תיקון אחד אבל משמעותי !!! הבחור לא בישיבה קטנה הוא בקיבוץ א (וכמו שאפשר לראות על הפנים שלו ושל חבריו ) רק הסיום היה בחדר אוכל של הישיבה קטנה
מסיים את הש"ס ולא מניח תפילין. [לפי פסק המ"ב על הבלורית]
קנאי, קודם תסיים את הש"ס ואז נראה מה יש לך לומר.
אכלנו כמוך הרבה לארוחת בוקר.
ג"א מצטרף.
ממש חבל…
בפרט שחבריו כמעט כולם (בהסתמך על תמונות המשתתפים במעמד הסיום) מגדלי זקן ובלי בלורית.
אני מצטער בשבילך , התאווה ( האינטרנט שאתה מסתובב בו בעוד היקר למד ) והקנאה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם ! חזור בך לטובתך !
וליקר שלמד ( אני בטוח שהוא לא מסתובב פה , אם אפשר להעביר לו ) אשרייך !! בעולם הזה ובבא!!
בושה לדבר כך על בחור יפה תואר שעמל לסיים את הש"ס, במקום לייקר את המעשה לבוא ולמצוא דופי.
אשרי העם שככה לו
תאכל את הלב, סיים את הש"ס ואתה לא!!
חצופים, מסננים תגובות
תיקון אחד אבל משמעותי !!! הבחור לא בישיבה קטנה הוא בקיבוץ א (וכמו שאפשר לראות על הפנים שלו ושל חבריו ) רק הסיום היה בחדר אוכל של הישיבה קטנה