בחצר הקודש 'שבט הלוי' מציינים בכל שנה בליל נר ב' דחנוכה את יום הצלה של כ"ק הגה"ק פוסק הדור בעל 'שבט הלוי' זי"ע, זו השנה ה-84 לנס הצלתו של מרן בעל 'שבט הלוי' זיע"א שעלה מארצות אירופה לארה"ק במסירות נפש בשנת תרצ"ט. ביום זה מתכנסים המוני החסידים למעמד הודאה רבתית בהיכל ביהמ"ד הגדול בשכ' זכרון מאיר בני ברק,
בתחילת המעמד מתקיים הדלקת נר ב' דחנוכה ע"י כ"ק האדמו"ר שליט"א, ולאחמ"כ שוה"ט ומעמד הודאה רבתית.




















