היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרה מיארה התייחסה הצהריים (ראשון) לדברים שנאמרו הבוקר בוועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת על ידי יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן כאשר תקף את עו"ד אביטל סומפולינסקי, המשנה ליועצת המשפטית לממשלה לענייני משפט ציבורי־חוקתי.
היועמ"שית תקפה את רוטמן: "עובדי ייעוץ וחקיקה הם משרתי ציבור מסורים המבצעים את תפקידם במקצועיות ובענייניות, בין היתר, בדיונים המתקיימים בממשלה ובכנסת. הייעוץ המשפטי לממשלה ימשיך למלא את תפקידו, חרף ניסיונות ההשתקה והטחת ההאשמות חסרות הבסיס, כפי שהתרחשו גם הבוקר בוועדה".
לאורך רוב הדיון המשיכו ההתנצחויות בין שני הצדדים, ומעט לפני היציאה להפסקת הצוהריים התנהלו גם חילופי דברים דברים לא קלים בין עו"ד אביטל סומפולינסקי לבין היו"ר רוטמן. עו"ד סומפולינסקי טענה שלשינוי שמנסה רוטמן להעביר אין אח ורע בדמוקרטיות העולם. רוטמן אמר "לפרוטקול" שזה לא נכון. "הנחנו בפני הוועדה סקירה רחבה מאוד של ביקורת משווה, לא על מדינה אחת או שתיים ולכן אני מוחה על הניסיון לומר שאנחנו נצמדים למדינה כזו או אחרת כשנוח לנו. לא מצאנו שום מדינה שבה רפורמה כמו זו המונחת על השולחן", אמרה סומפולינסקי.
"את מצליחה שוב ושוב לומר את המשפט 'לא מצאנו אף מדינה' עם סימן קריאה כשבא לך, והמשפט נאמר בצורה מטעה ומניפולטיבית ואותו את אומרת עם סימן קריאה למרות זאת", אמר לה ח"כ רוטמן. חברי הכנסת כסיף וקריב מחו: "אתה משפיל ומתייחס בצורה אלימה כשאתה יודע שהיא לא יכולה לענות לך באותה מידה. דבר אליה בכבוד".





















תפטרו אותה כבר היא עוד תוציא את נתניהו לנבצרות
"ניסיונות השתקה…"
"לדבר" את יכולה כמה שאת רוצה, אבל לקיר… לא לחייב אף אחד מה כן לעשות ומה לא לעשות… זה לא תפקידך!!
חוצמזה, איפה היית במשך כל הקדנציה של בנט/לפיד, שנעשו פה עוולות נוראיות תחת פני השמש? במנזר השתקנים?! אז תחזרי לשם, ולא להתראות…