בהרצליה העניקו בפעם השניה מלגות לכותבי חידושי תורה
בעיר הרצליה התקיים בפעם השניה מעמד ועתה כתבו לכם בו העניקו מלגות לכותבי חידושי תורה בדרכו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ע"י איחוד רבני הקהילות בראשות הגר"ר עמירה ובחסות המועצה הדתית בראשות עו"ד דן פנחס ואיש החסד רפי חיים קדושים • צילום: יעקב כהן
המעמד התקיים בראשות הראשון לציון הגר"י יוסף ונכדו של מרן, הרב יעקב סיני וכן רבני הקהילות בעיר. את המעמד הנחה דוד חכם הי"ו כשעל החלק האומנותי הופקד הזמר משה דוויק עם תזמורת מורחבת.