בכנס שנערך אמש למאות חסידי זוועהיל מכל רחבי הארץ בביהמ"ד זוועהיל בירושלים בעניין פגעי הזמן והטכנולוגיה בהשתתפות האדמו"ר, סיפר גאב"ד זוועהיל מזקינו הרה"ק רבי שלומק'ה זי"ע כי אמר להרה"ח ר' יוסף קוז'ליק ז"יע שעלה ארצה במסי"נ מבריה"מ והתגורר בתל אביב כי כמה מסירות נפש שהיה לו לעלות מרוסיה לארץ כך צריך שיהיה לו בכפליים מסירות נפש למען חינוך הבנים לעבור להתגורר בירושלים, וזה למרות שאין איסור להתגורר בת"א והרבה יר"ש התגוררו שם, כך גם בכל ענייני הטכנולוגיה בזמנינו יש להתנהג במסירות נפש גם בדברים שאין בהם משום איסור, בשביל חינוך הבנים.





















