צילום: סורי, מתוך הרשתות החברתיות
בפעם הרביעית תוך פחות משבוע: כלי התקשורת בסוריה דיווחו הלילה (שלישי) על תקיפה ישראלית נוספת באזור הבירה דמשק. לפי הפרסומים בטלוויזיה הסורית הממלכתית ובסוכנות הידיעות המקומית "SANA", הדי פיצוצים נשמעו באזור הבירה.
על פי הדיווחים בתקשורת הסורית, שני בני אדם נהרגו ונזק נגרם במקום. לפי אותם הדיווחים, התקיפה בוצעה בשני גלים והתמקדה בכמה מטרות איראניות במקביל, כולל בנמל התעופה הבין-לאומי בעיר הבירה הסורית.
בדומה לתקיפות הקודמות, מערכות ההגנה האווירית הסוריות הופעלו – ובסוכנות הידיעות הסורית הרשמית התגאו כי חלק מהטילים יורטו ופיצוצים עזים נשמעו באזור.
במקביל לתקיפה, תושבי רמת הגולן ואזור הכנרת דיווחו על הדי פיצוצים שנשמעו בקרבתם, ולאחר שבכמה כלי תקשורת ערביים נטען כי טיל הגנה אווירית סורי חדר לשטח ישראל ויורט בצפון הארץ – בצה"ל הבהירו כי אינם מכירים אירוע כזה.
גורם צבאי סורי מסר: "בשעה 00:15 תקף חיל האוויר כמה מטרות מכיוון רמת הגולן לעבר דמשק והאזור הדרומי. מרבית הטילים יורטו. כתוצאה מהתקיפה – יש שני הרוגים ונגרם נזק".




















