שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 עצרו היום תושב עזה שנכנס לשטחי ישראל בחשד לעבירות מימון טרור והלבנת הון.
שוטרי היחידה פתחו בחקירה עם קבלת מידע אודות תושב עזה שהמיר מיליוני דולרים שקיבל בעזה למטבעות קריפטוגרפיים בצ'יינג'ים ברחבי הארץ כאשר עפ"י החשד, בעלי הצ'יינג'ים בארץ שיתפו פעולה עם החשוד בביצוע עבירות הלבנת הון.
היום (שלישי) החשוד אותר ונעצר "על חם" שעה שניסה להמיר סכומי כסף גדולים למטבעות קריפטוגרפיים בצ'יננג' בר"ג והובא לחקירה במשרדי היחידה.
החקירה בשיתוף המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור, חטיבת שירותים פיננסיים ברשות שוק ההון, יחידת יהלום, מעברי חבל עזה ברשות המיסים ובליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.




















