למעמד הגיעו גדולי ישראל בינהם הגאון הינוקא והאדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א אשר ברכו זה לזה ושוחחו בינהם ארוכות בידידות רבה.
במהלך הדברים שנשא, סיפר האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא עובדות והנהגות נדירות על זקניו הקדושים והגאון הינוקא הזכיר בדבריו את הנהגותיו בקודש של הצדיק ודאגתו על צער השכינה ועורר ללמוד מדרכו ולהתחזק באמירת תיקון חצות.
בנו האדמו"ר רבי שלמה בוסו שליט"א חתם את העצרת בדברי התעוררות על מידת הענווה הייחודית וגדלותו של אביו זצ"ל ובדבריו כרך את הקשר שלהם עם הגאון הינוקא.




















