מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש הגיע לראשונה לשמחת בית בעלזא המתקיימת בשעה זו בהיכל הארנה בירושלים כשהוא מלווה בח"כ פינדרוס .
מרן ראש הישיבה הממעט להגיע לחתונות אדמורים ומחלים כרגע ממחלתו בס"ד, הגיע באופן נדיר ויוצא דופן לשמחה הגדולה.

קודם לכן הגיע לישיבת חברון שם נשא הספד במלאת השבעה להסתלקות מרן הגרי"ג אדלשטיין, ואף ישב לפגישה ממושכת עם ראש הישיבה הגר"ד כהן בחדרו שבישיבה.
בסביבת כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא מספרים על קשר חם וחשאי המתקיים בין הרבי לראש הישיבה בשנה האחרונה, מה שבא לידי ביטוי כעת בפהרסיא.





















