סמוך לשעה 20:00 התקבל דיווח במוקד 102 של כב״ה, על מנגל גז שנשרף ויצא מכלל שליטה, רחוב הציפורן, בית שמש
שני צוותי כיבוי מתחנה אזורית בית שמש בפיקודו של להב איציק חזן-מפקד מפקד המשמרת יצאו למקום, עם הגעתם הבחינו לוחמי האש במנגל גז שיצא מכלל שליטה, המנגל בוער כליל כאשר בלון הגז שמחובר אליו מבעיר את האש ומסכן את המקום. לוחמי האש השתלטו על השריפה, בודדו את בלון הגז וסגרו את ברז הגז.
ב"ה אין נפגעים או פצועים.




















