בהיכלי הישיבות הקדושות מאירת עינים דחסידי ברסלב אשר בנשיאות הגה"צ רבי ניסן דוד קיוואק שליט"א הקדימו לפתוח את זמן אלול הבעל"ט כבר בתחילת שבוע זה, כשמציינים בסיפוק את הרחבת ספסלי דבי מדרשא כאשר כ150 תלמידי הישיבות התחילו את הזמן החדש ביגיעת ואהבת התורה וקיום תורותיו ועצותיו של רביה"ק מוהר"ן מברסלב זי"ע.
נשאו דברים ראשי הישיבות הגאון ר' אפרים קיוואק שליט"א והגאון ר' צבי לודמיר שליט"א, המנהל הרוחני הרה"ג ר' יעקב ברנשטיין שליט"א, המשפיע הדגול הרה"ח ר' אברהם יצחק קלצקי שליט"א והמשגיח הרוחני הרה"ג ר' הערשל טויסיג שליט"א.




















