ארגון הטרור חיזבאללה הגיב לפתיחת שגרירות הקבע של ישראל בבחריין בהשתתפות שר החוץ אלי כהן: "צעד זה מבשר רעות והוא ביטוי למציאות של משטר שממהר לנורמליזציה עם האויב, בניגוד לשאיפות והאמונות של העם בבחריין. זו בגידה ודקירה בגב של העם הפלסטיני ואנחנו מגנים בחריפות את הצעד הבוגדני הזה. לציונים לא יהיה מקום בטוח בארצנו"




















