שוטרי תחנת רמלה בסיוע לוחמי מג״ב בצעו ביום שישי פעילות מבצעית מוגברת ברמלה, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.
בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד במתחם בשכונת ג'ואריש בעיר, במסגרתו חשפו אקדח גלוק ,מחסניות ותחמושת מוסלקים במקום.




















