יו״ר ועדת החוקה חה״כ שמחה רוטמן:
נראה שבימים אלה יש את המלחמה שעם ישראל נמצא בה ויש את המלחמה שגיא פלג ושכמותו נמצאים בה.
אנו עוסקים במלחמת הקיום שנכפתה עלינו. גיא פלג ושכמותו עוסקים בעלילות דם מרושעות שכל מטרתן פילוג וסגירת חשבון בשם ערכים ליברליים מזויפים שמוקיעים את כל מי שהעז לחשוב וחלילה אף לקדם ערכים באופן שונה ממנו.
בשבילו המלחמה היא רק עוד טריגר למשימת חייו – שלילה והשחרה של מי שמעז לצעוד מחוץ לקו אותו קבע כלגיטימי במדינה הדמוקרטית ליברלית המעוותת לה הוא שואף.
העם בישראל מבדיל היום בין קומץ המפלגים, המסיתים ומפיצי עלילות הדם לבין רוב רובו של העם שמציג מופע אחדות שעשורים לא זכינו לראות ומכוון כולו לניצחון מול האויב ולדאגה לצרכי הכלל.
ברוך המבדיל בין חושך לאור.
אנחנו ננצח.




















