שוטרי תחנת טירה בסיוע לוחמי יס״מ וכלבני מחוז מרכז ביצעו הבוקר פעילות מבצעית מוגברת בעיר, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.
בתוך כך, השוטרים הבחינו במהלך החיפוש במתחם, בקטין כבן 15 תושב המקום המנסה להסליק 2 אקדחים במקום.
כאמור, השוטרים עצרו את הקטין ובסיום חקירתו נכלא.
בהמשך יובא הקטין לדיון בבימש בבקשה להאריך את מעצרו.




















