במסגרת מאבק משטרת ישראל בעבירות האמל"ח, פעלו אמש בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) יהודה, בסיוע יס"מ יהודה, שוטרי תחנת מעלה אדומים ויח' מתילן של מג"ב, לאיתור ומעצר רכב שעפ"י החשד מוביל אמל"ח.
לאחר מעקב של השוטרים, אותר ונעצר הרכב בכביש 417 סמוך למעלה אדומים. בחיפוש שנערך ברכב אותר רובה מסוג M-16 שהוסלק במיכל הדלק של הרכב.
נהג הרכב, פלסטיני תושב חברון, נעצר להמשך חקירה בתחנת מעלה אדומים.




















