ראש האופוזיציה יאיר לפיד על דברי נתניהו בנוגע לאוסלו: "מדינת ישראל במלחמה. כולנו עוברים מלוויה ללוויה, משבעה לשבעה. החיילים נלחמים בגבורה. הלב נשבר כל בוקר מחדש מול תמונות ההרוגים".
"אי אפשר להבין את רמת הניתוק והציניות של ראש ממשלה שמנהל בזמן כזה קמפיין פוליטי מרושע שכל מטרתו להסיר מעליו אחריות, להאשים אחרים, לייצר שנאה. מגיעה לעם הזה מנהיגות אחרת".
נתניהו: "אוסלו הוא אסון שהביא לאותו מספר קורבנות כמו הטבח של חמאס"




















