ח"כ שמחה רוטמן: "מחר הולך להתקיים השימוע בעניין אונר״א בועדת החוץ של הקונגרס. השבוע, ארה״ב ומדינות נוספות הצטרפו להבנה שאונר״א מממנת טרור והשעו את העברות הכספים אליה. כעת התפרסם שעובדים מאונר״א נטלו חלק פעיל במתקפת ה-07.10. אותנו זה לא מפתיע. שנים שאנו צועקים שאונר״א לא דואגת לפליטים אלא משאירה אותם כאלה.
בימים אלו אני נמצא בפגישות בארה״ב בדיוק בנושאים אלו לחיזוק ההבנה שיש לגלות אפס סובלנות לתמיכה בטרור. מי שתומך לטרור הוא אויב, ויש לנהוג בו ככזה. אונר״א תומכת בטרור ואני מצפה שמדינות נוספות יבינו זאת ויפסיקו את המימון לאונר"א, באופן קבוע".




















