חבר הלשכה המדינית בחמאס, ראזי חאמד, אמר הבוקר לערוץ אלג'זירה: "ויתרנו על שחרור הכול תמורת הכול והצענו את מספר האסירים הפלסטינים שאנחנו מעוניינים לשחרר. אנחנו מתמקדים בשחרור האסירים שנשפטו למאסרי עולם, ששהו בבתי הסוהר שנים רבות, ובכל הפלסטינים שנעצרו לאחר 7 באוקטובר".




















